Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
@ Formula50

Je zei een paar posts terug dat je er ontzettend veel voor terug krijgt, maar ik vraag me dan af wat allemaal, kan zo 1-2-3 niet echt een lijstje bedenken.

Ik zie persoonlijk meer nadelen qua wegzijn tijdens feestdagen etc. (familie belangrijk voor me)
 
Stijn P said:
@ Formula50

Je zei een paar posts terug dat je er ontzettend veel voor terug krijgt, maar ik vraag me dan af wat allemaal, kan zo 1-2-3 niet echt een lijstje bedenken.

Ik zie persoonlijk meer nadelen qua wegzijn tijdens feestdagen etc. (familie belangrijk voor me)
Tjah ik begrijp hem wel. Leek mij ook een erg tof beroep :)
Onze familie is niet zo heel 'close' en ik heb ook niets met ze. Verder kom ik er praktisch nooit aangezien al mn ooms+tantes rond R'dam wonen en ik in de kop van NH :p Dus tjah zou voor mij niks uitmaken.
 
Het hele vlieggebeuren, daar is het mij om te doen. Lijkt me echt geweldig om een F16/Apache/enz. te mogen besturen. Alleen daar zou ik alles al voor laten. En dan komen er nog leuke dingen bij als je opleiding die wordt betaald, je meteen begint met een inkomen i.p.v. met een schuld van ruim een ton zoals bij de KLS, je lichamelijk in topconditie blijft, etc.
Maar uiteraard gaat het mij gewoon om de kick van het vliegen en in mijn ogen heb je ook echt iets bereikt in je leven wanneer jij zover bent gekomen dat je dit mag doen en zoveel verantwoordelijkheden hebt. Zou me zo snel geen baan kunnen indenken die me meer voldoening zou geven. Ja, heel mischien F1-coureur ofzo, maar laten we het realistisch houden.
 
Last edited:
Formula50 said:
Het hele vlieggebeuren, daar is het mij om te doen. Lijkt me echt geweldig om een F16/Apache/enz. te mogen besturen. Alleen daar zou ik alles al voor laten. En dan komen er nog leuke dingen bij als je opleiding die wordt betaald, je meteen begint met een inkomen i.p.v. met een schuld van ruim een ton zoals bij de KLS, je lichamelijk in topconditie blijft, etc.
Maar uiteraard gaat het mij gewoon om de kick van het vliegen en in mijn ogen heb je ook echt iets bereikt in je leven wanneer jij zover bent gekomen dat je dit mag doen en zoveel verantwoordelijkheden hebt. Zou me zo snel geen baan kunnen indenken die me meer voldoening zou geven. Ja, heel mischien F1-coureur ofzo, maar laten we het realistisch houden.


Vriend van mij hoefde net niet naar frankrijk en heeft het laatst gehaald, begint ook in oktober..
 
Afgelopen woensdag mijn 1e les dag weer gehad na een jaar werken.
Logistiek management en material management.
Werk betaald dus lijkt me wel te doen.
Kom ik op school met cijferlijsten van afgelopen jaren, blijkt dat ik alleen economie moet volgen.
2x 50minuten les in de week en de rest op het werk doen.
Daarnaast een extra studie erbij gepakt.
Fysieke distributie.
Dus 3opleidingen in 1jaar doen op MBO niveau4.
 
Formula50 said:
Ah, mkay op die manier.

Ik mag zelf maandag al beginnen trouwens. Het is nu dus al 2X verzet. Maar zondag moet ik naar Oosterhout om maandagochtend naar Roanne te vertrekken. Dan ben ik donderdag of vrijdag weer thuis volgens de planning (dit kan nog uitlopen).
De bedoeling van de luchtmacht is om mij nog in de oktoberklas te plaatsen. Dan zou ik dus over 2 weken al aan mijn opleiding als jachtvlieger beginnen als ik de PVS goed doe :)!
Waarschijnlijk begint je vriend dan ook in de oktoberklas als ie nu aan het pvs-en is.

Het is bij hem 2 1/2 maand lang verzet. Ik heb hem nog niet gesproken dus ik weet nog niets. :)
 
Ah oké. Mocht je iets van hem horen, waar ik misschien iets aan zou hebben, zou je me dan even willen pm-en ofzo, wellicht schiet ik daar best wat mee op :)? Thanks.

Bij mij is het nu in 1 week tijd al 2 keer verzet. Eerst zou ik maandag 9 okt. beginnen, toen werd het woensdag 4 okt. en nu is het dus maandag 2 okt.
Ik denk dat deze ronde voor mij wel doorgaat, aangezien ze me daar gisteren over gebeld hebben en ze het allerliefst de oktoberklas vol willen hebben. Mar als ik dan naar het weer in Roanne kijk, dan ziet dat er niet zo best uit voor komende week. Maar ik wacht gewoon af. Als ze me niet bellen zou het goed zijn, dus dan ben ik morgenavond gewoon in het Bastion-hotel om maandagochtend te kunnen vertrekken richting Frankrijk.
 
Zo, morgenvroeg naar Roanne (France) vertrekken voor de PVS :W.
Heb er echt veel zin in en hopelijk kan ik nog in de okt.-klas instromen. Dat zou echt perfect zijn.

Is je vriend nog in Roanne Xander of heeft ie al bericht gehad van of ie in opleiding mag of niet?
 
Dankje Vass & Erik :).

Zie wel waar het schip strandt, wil het nu eigenlijk niet meer uit handen geven. Ga het gvd halen en dan a.s. maandag het leger in :p.
 
Thanks!

Netjes van 'm! Ik denk dat ie dan in de okt.-klas instroomt, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Weet je mischien hoeveel dagen hij is weggeweest en hoeveel vluchten ie heeft gemaakt (aangezien ze ook met versnelde selecties bezig zijn, dus daar ben ik wel benieuwd naar)?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top