Stephan@Spy said:Je doet er wel examen in en je krijgt het 3 uur per week over 3 jaar.
Loserhond said:Ik denk dat Carlosz bedoelt dat het in je moet zitten.
Ikzelf zit nu in mijn eerste jaar Textielmanagement, Saxion Hogeschool Enschede. Mijn P is nog steeds in zicht. :winner:
kom je wel bij alleen vrouwen in de klas heLoserhond said:Ik denk dat Carlosz bedoelt dat het in je moet zitten.
Ikzelf zit nu in mijn eerste jaar Textielmanagement, Saxion Hogeschool Enschede. Mijn P is nog steeds in zicht. :winner:
Carlosz said:K denk MER.. maar binnekort nog maar es informeren..
Jules said:kom je wel bij alleen vrouwen in de klas he
(heeft me zus ook gedaan +pippi+ 2 jongens oid in de klas en die waren homo)
Carlosz said:lol 8P
Naja ik zit dus nu al 3 jaar bij alleen maar kerels in de klas.. en jah 1 giga lelijk wijf :X
@ mitsjiel: heb je die opleiding ook gedaan? En wat is nou niet saai..? Mensen zeggen ook dat SB en CE saai zijn.. wat houd je dan nog over ?
Gideon said:Ik doe nu Havo3..wil volgend jaar MBO detailahandel doen, Havo3 staat gelijk aan diploma Vmbo-t 4
Loserhond said:Ik zit idd bij veel vrouwen in de klas. Met mij erbij zijn er iets van 5 of 6 jongens tegenover 65 meisjes. Geen van ons is gay trouwens +ralf+. Maar op deze opleiding heb je ook gewoon veel economie, basic BE en CE zit er allemaal in.
Gideon said:Ik doe nu Havo3..wil volgend jaar MBO detailahandel doen, Havo3 staat gelijk aan diploma Vmbo-t 4
Rico.. said:Verstandig, als je uiteindelijk HBO wilt doen
haal je alleen maar voordeel uit het MBO traject
Machiel. said:Heb ik ook bij mijn opleiding, TMO Modemanagement in Doorn, zitten ook een paar jongens en heel veel meisjes, +ralf+
en bij mij is het precies hetzelfde verhaal, heel veel economie etc.