Ultee said:vertel daar nou is wat meer over! Ben er ook erg geintereseert in namelijk! Alleen Groningen...ik weet het niet hoor! Vond et daar toch heel anders dan hier in den haag
areaarea said:zijn hier toevallig ook mensen die bedrijfs economie op hbo niveau doen?
BetaDriver said:Iemand ervaring met de opleiding International Business Studies (ROC midden Brabant)?
Hans. said:Ik ga de opleiding in Aug/Sept. starten, maar dan @ Willem 1 College.
Jelle RV said:bleh utrecht law college is voor de meest gemotiveerden.....gemiddeld 37u per week aan de studie
jandescooterman said:Ik ga Automotive Management doen op de fontys, ik heb niet voor de IVA gekozen omda tje daar amper techniek krijgt.
Bij de fontys heb je 3 motor test ruimtes en zelfs 1 dynojetbank. En een hele grote praktijkruimte waar je aan de modernse autos en vrachtautos sleutelt. Je krijgt ook je eigen gereedschap enzo.
Ik vind dat meerdere techniek veel leuker, en het is heel belangrijk dat je goed weet hoe een auto in elkaar steekt en dat je weet hoe alles werkt....bij de IVA vind ik dat veel te oppervlakkig en de IVA is tja een andere cultuur laten we het daar op houden...