Sjoerd
Well-Known Member
NewMini said:Reed gister langs de IVA, en kvond het opvallend om te zien hoe de ouders NIET achterstevoren hoefden te parkeren
Oja dat is zo ja, je moet als scholier altijd achteruit inparkeren. Idiote instelling :+
NewMini said:Reed gister langs de IVA, en kvond het opvallend om te zien hoe de ouders NIET achterstevoren hoefden te parkeren
TresurP said:lol wat is daar de reden van dan? (achteruit inparken)
Elwood. said:IVA :L denks
Ik weet niet wat ik wil, maar wel iets met eigen bedrijf later. Heb me nog niet echt verdiept in de opleidingen:X Jullie mss. een idee?:+
small business is dus echt een domme studie. alleen als je 10000000% zeker weet\ dat j eigen ondernemer wil worden moet je dat doen.Erik. said:Twijfel tussen, Small Business op Inholland, of Bedrijfseconomie op de HES +pippi+...
r0bert said:Zijn er mensen hier met ervaringen over LOI studeren e.d.?
En wat zijn daar de toelatingseisen ( als die er zijn ) voor?
Ik doe nu MBO niveau 4 (2e jaar) maar denk eraan om te stoppen en een thuis studie te gaan doen.
Mocht je info hebben, gooi maar neer.
Robert
Omg, Misschien is porsche wel wat exclusiever en volgens mij MOET je HBO hebben om daar ook maar enigzins aan zon auto te sleutelenStephan@Spy said:Dus als monteur. Dan snap ik het wel ja, denk dat een porsche niet echt moeilijker sleutelt dan een kia of wel soms?
Doe de motorkap van een kia open en je ziet gewoon echt alleen een plaat plastic.
Rico.. said:Present..
Vertel
Hilly said:small business is dus echt een domme studie. alleen als je 10000000% zeker weet\ dat j eigen ondernemer wil worden moet je dat doen.
want met dat diploma krijg je dus NERGENS een baan.
en als je CE/BE oid doet heb je na 4 jaar ook genoeg inzicht in het opstarten/runnen van een bedrijf.
Hilly said:small business is dus echt een domme studie. alleen als je 10000000% zeker weet\ dat j eigen ondernemer wil worden moet je dat doen.
want met dat diploma krijg je dus NERGENS een baan.
en als je CE/BE oid doet heb je na 4 jaar ook genoeg inzicht in het opstarten/runnen van een bedrijf.