Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Stephan@Spy said:
Je doet er wel examen in en je krijgt het 3 uur per week over 3 jaar.

Ik denk dat Carlosz bedoelt dat het in je moet zitten :P.

Ikzelf zit nu in mijn eerste jaar Textielmanagement, Saxion Hogeschool Enschede. Mijn P is nog steeds in zicht. :winner:
 
Loserhond said:
Ik denk dat Carlosz bedoelt dat het in je moet zitten :P.

Ikzelf zit nu in mijn eerste jaar Textielmanagement, Saxion Hogeschool Enschede. Mijn P is nog steeds in zicht. :winner:

idd :P t verkoopvak kun je opzich wel leren.. maar t moet toch in je zitten..

Zit na de zomer ook op saxion e'de... veel forummers daaro dus :P
 
Loserhond said:
Ik denk dat Carlosz bedoelt dat het in je moet zitten :P.

Ikzelf zit nu in mijn eerste jaar Textielmanagement, Saxion Hogeschool Enschede. Mijn P is nog steeds in zicht. :winner:
kom je wel bij alleen vrouwen in de klas he ;)
(heeft me zus ook gedaan +pippi+ 2 jongens oid in de klas en die waren homo;))
 
Ik zit idd bij veel vrouwen in de klas. Met mij erbij zijn er iets van 5 of 6 jongens tegenover 65 meisjes. Geen van ons is gay trouwens +ralf+. Maar op deze opleiding heb je ook gewoon veel economie, basic BE en CE zit er allemaal in.
 
Dat is uw mening, laat Carlosz lekker even wat opendagjes afgaan etc. Ik ken 2 mensen die al in hun eindjaar zitten en nog steeds achter hun keuze staan. Elk mens is anders.
 
Jules said:
kom je wel bij alleen vrouwen in de klas he ;)
(heeft me zus ook gedaan +pippi+ 2 jongens oid in de klas en die waren homo;))

lol 8P

Naja ik zit dus nu al 3 jaar bij alleen maar kerels in de klas.. en jah 1 giga lelijk wijf :X

@ mitsjiel: heb je die opleiding ook gedaan? En wat is nou niet saai..? Mensen zeggen ook dat SB en CE saai zijn.. wat houd je dan nog over ?:P
 
Ik zit nog te twijvelen.
Zit nog @ middelbare.

Keuzen tussen - KLS
- HBO
- Univ.

Maar met univ. ben ik wel flink lang bezig nogzie ik niet zo zitten maar wel master dan :+

En kls heb je die strenge selectie.
Grootste kans is dat het HVA oid wordt :)
 
Carlosz, ik ken ook iemand die hier aan is begonnen met goede gevoelens, maar het ook tegen vond vallen, maar als jij naar open dagen bent geweest e.d. en er nog steeds achter staat, lekker gaan doen! :D
 
Carlosz said:
lol 8P

Naja ik zit dus nu al 3 jaar bij alleen maar kerels in de klas.. en jah 1 giga lelijk wijf :X

@ mitsjiel: heb je die opleiding ook gedaan? En wat is nou niet saai..? Mensen zeggen ook dat SB en CE saai zijn.. wat houd je dan nog over ?:P

Het leger :P
 
Ik doe nu Havo3..wil volgend jaar MBO detailahandel doen, Havo3 staat gelijk aan diploma Vmbo-t 4
 
Gideon said:
Ik doe nu Havo3..wil volgend jaar MBO detailahandel doen, Havo3 staat gelijk aan diploma Vmbo-t 4

heb ik ook gedaan.. overgangsbewijs van 3 naar 4 havo = mavo diploma..

Ben toen naar Internationale Handel niv 4 gegaan..
 
Loserhond said:
Ik zit idd bij veel vrouwen in de klas. Met mij erbij zijn er iets van 5 of 6 jongens tegenover 65 meisjes. Geen van ons is gay trouwens +ralf+. Maar op deze opleiding heb je ook gewoon veel economie, basic BE en CE zit er allemaal in.


Heb ik ook bij mijn opleiding, TMO Modemanagement in Doorn, zitten ook een paar jongens en heel veel meisjes, +ralf+

en bij mij is het precies hetzelfde verhaal, heel veel economie etc.
 
Gideon said:
Ik doe nu Havo3..wil volgend jaar MBO detailahandel doen, Havo3 staat gelijk aan diploma Vmbo-t 4


zoals Carlosz zegt, moet je wel je overgangsbewijs halen naar havo 4 :)!


ikzelf ga verder als zelfstandig Kok
 
Machiel. said:
Heb ik ook bij mijn opleiding, TMO Modemanagement in Doorn, zitten ook een paar jongens en heel veel meisjes, +ralf+

en bij mij is het precies hetzelfde verhaal, heel veel economie etc.

Zit jij op het tmHo? Daar zitten ook alleen maar gays die niet van de auto van eenklasgenootje van mijn kunnen aflblijven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top