Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
3yryc0w.jpg


Cijfers van 2e periode moet ik nog krijgen.. had 3 herkansingen de 1e periode en heb ze alle 3 gehaald :winner: Gelukkig dus alle punten kunnen pakken zodat ik volgend jaar iig hier niets van hoef te herkansen. :D
 
Studiegenoot van me is gestopt met HBO Fysio @ HvA, omdat het erg saai was. En 't staat volgens hem ook onterecht bekend als de moeilijkste HvA-studie (ook al had ik daar nog nooit van gehoord..).

Dat saaie is voor iedereen verschillend natuurlijk, het menselijk lichaam vind ik in principe erg intressant. En wat mij verder aanstaat is de afwisseling theorie/ 'praktijk', en dat het de moeilijkste studie is hoorde ik ook van de week pas, maar dat neem ik ook met een pallet zout.

Nog meer mensen ervaring?
 
Maatje van me heeft het afgerond op de Hogeschool Rotterdam. Alleen nog niet echt vast werk in te vinden. Heeft nu een aanstelling voor 3 dagen per week ofzo.
 
Maatje van me heeft het afgerond op de Hogeschool Rotterdam. Alleen nog niet echt vast werk in te vinden. Heeft nu een aanstelling voor 3 dagen per week ofzo.

Klopt hoor je veel, en je ziet ook veel dat mensen naast de fysiotherapie nog les geven op bijv. school.
 
Nu 5 havo,

Voor volgend jaar me al ingeschreven bij de IVA, alleen nog effe slagen dus voor havo :P
 
Klopt hoor je veel, en je ziet ook veel dat mensen naast de fysiotherapie nog les geven op bijv. school.

Hij geeft cursussen bij bedrijven in de transportwereld enzo. Hoe deze het beste de werknemers kunnen belasten zeg maar.
 
Hij geeft cursussen bij bedrijven in de transportwereld enzo. Hoe deze het beste de werknemers kunnen belasten zeg maar.

Oké, ja en zo zijn er inderdaad meer voorbeelden te noemen. Maar dat is voor mij van latere zorg. Ik wil eerst een HBO-diploma, en een opleiding die me boeit, en waar ik me ook werkelijk voor wil inzetten.
 
Heh bah, net een 4,9 terug, tentamen had 6 vragen waarvan ik er 2 verknald heb, die andere 4 had ik voldoende. Naja heb nu 8 - 10 weken om dat hertentamen te leren 8P Dan ga ik dus voor de 8 minimaal...
 
zijn er hier mensen die hoge hotelschool doen (hospitality management) in den haag of amsterdam?

lijkt me wel leuke opleiding. zit nu in 5vwo
 
Heh bah, net een 4,9 terug, tentamen had 6 vragen waarvan ik er 2 verknald heb, die andere 4 had ik voldoende. Naja heb nu 8 - 10 weken om dat hertentamen te leren 8P Dan ga ik dus voor de 8 minimaal...
Dit valt me wat van je tegen Sjoerd :P de instelling dan weer niet.

Trouwens, werk je nog bij kpn/primafoon/hi?
 
Ja de rest allemaal gehaald he, alleen deze niet, 50% vd mensen hadden m niet, maarja dat is natuurlijk nooit echt een meetlat. Trouwens wel kut, ik zat net te rekenen, 70% vh cijfer wordt bepaald door het tentamen, dus die 4,9 en 30% door opdrachten. Daar had ik een 7,3 voor. Ga je dit omrekenen, kom ik uit op een 5,62 (ik moet minimaal een 5,6 halen). Gehaald lijkt het dan...

Helaas, beide moeten boven de 5,6 liggen :( Teringlijers! :+

Maargoed heb er ruim de tijd voor om te herkansen en weet wat ik fout gedaan heb, dus komt wel goed, maar eerst nog ff naar de inzage.

EDIT; ja ik werk nog steeds bij de KPN heb er nu een contract en bevalt nog steeds. Pas verkooptraining gehad op het hoofdkantoor met andere KPN-ers, erg leuk en serieus allemaal. Ik ga ook ff wat interne kanalen aanboren om mijn scriptie daar proberen te maken.
 
Trouwens wel kut, ik zat net te rekenen, 70% vh cijfer wordt bepaald door het tentamen, dus die 4,9 en 30% door opdrachten. Daar had ik een 7,3 voor. Ga je dit omrekenen, kom ik uit op een 5,62 (ik moet minimaal een 5,6 halen). Gehaald lijkt het dan...

Helaas, beide moeten boven de 5,6 liggen :( Teringlijers! :+

Ik ken het probleem, anders had ik mijn 1e jaar nu ook al gehad.
 
stukje op I-net over mijn versnelde ict opleiding

Hard werken
Wel is het programma voor de studenten erg zwaar. De vierdejaars zitten tweeënhalve dag in de schoolbanken van het MBO en tweeënhalve dag bij het HBO. Vinke: "Met huiswerk zitten ze dan zo op een studiebelasting van meer dan veertig uur per week. Ze moeten dus behoorlijk hard werken en hebben daarom geen tijd over voor bijbaantjes".

geen tijd voor bijbaandjes :S en waar ik haal de tijd van daan voor 25 uur perweek te werken :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top