This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Logistiek en Economie @ hogeschool Rotterdam. Ga er echt vol voor!:W


Ben al een keer gestopt en daarna fulltime gaan werken, het geld is nu lekker, zolang je nog bijna geen vaste lasten heb en lekker kan spraren, maar later is het gewoon te weinig.

Lekker weer naar school dus!
 
Kuttekop Heb dat tentamen uiteindelijk wel met een 7,5 afgerond.

Zegt meer over de moeilijkheidsgraad van het tentamen dan jouw kunnen, kuttekop. :+

En nou niet buiten je schoentjes gaan lopen.


 
Last edited:
Ja en als P&A niet lukt, dan eh, euh, naja laat maar.

Wie zal het zeggen
Tuurlijk begin ik met veel zin aan de opleiding.. Anders zou ik me niet ingeschreven hebben.
Maar ben aan de ene kant wel bang dat HBO/deeltijd te hoog gegrepen zou zijn. Vandaar dat ik erg benieuwd ben
 
Industrieel product ontwerpen @ haagse hogeschool. Ik ga me van de week even aanmelden. Wel een opluchting na een jaar fulltime werken (werk dat je niet zo leuk vind).
 
Na een tijdjes te hebben gewerkt weer naar school toe. :+

THBO Commercieel Mederwerker Binnendienst Communicatie & Marketing.


19 Augustus beginnen.
 
Industrieel product ontwerpen @ haagse hogeschool. Ik ga me van de week even aanmelden. Wel een opluchting na een jaar fulltime werken (werk dat je niet zo leuk vind).

kom gewoon naar Rotterdam, bedrijven en ontwerpbureaus hebben ons liever dan iemand uit den haag :W

heb btw net als jou van tevoren ook een jaar kutwerk gedaan
 
kom gewoon naar Rotterdam, bedrijven en ontwerpbureaus hebben ons liever dan iemand uit den haag :W

heb btw net als jou van tevoren ook een jaar kutwerk gedaan

Ja dat motiveert al een heel stuk !
De reden waarom ik niet in rotterdam gaat studeren is dat ik dan elke keer met de trein moet enzo. Na een maand of 2 ben ik dat spuugzat van 'den haag - rotterdam'. Ik heb hiervoor in delft luchtvaarttechnologie gestudeert (blauwe maandag) en dat ben ik ook gaan verslonzen omdat ik nooit zin had om te reizen naar delft. Dan ging ik bij den haag CS eruit richting de coffeeshop en dan kwam ik thuis en dan was het van 'Moeders: leuke dag gehad op school?' en ik nogal stoned 'Ja maar ik ben wel moe ik ga slapen'...

En deze opleiding wil ik dus wel echt halen en zoals ik her en der hoor van bekenden is het een behoorlijke intensieve studie. Ik ben niet iemand die alstie om 6 uur thuis komt uit rotterdam en dan na het eten om 7 uur nog even de boeken in duikt. De haagse hoge is relatief dichtbij dus vandaar en ik had er wel een goed gevoel bij met de opendag. Wat ik eruit begreep is dat ze bij de haagse hogeshool projecten en leerwerk echt apart doen. En dat ze in Rotterdam alles door de projecten heenweven ?

En tja hoe graag bedrijven je willen hebben licht grotendeels aan jezelf en je EDIT: portOfolio wat je door de jaren heen opbouwt en ik ben zeker niet van plan daarop te gaan bezuinigen o.i.d.

Er zullen nog wel veel meer spelfouten in staan maar ik typ geen brief voor de burgemeester ! Én het is geen br33zAhtaal.
 
Last edited by a moderator:
constructie , bank werker , laser nu 2e jaars .
en MOET van me leraar me las-diplomas halen .
hoe het alleen aan tevragen kost me 100 eus , maar scheelt wel veel meer in me slaris al k voll time ga werken :W
 
constructie , bank werker , laser nu 2e jaars .
en MOET van me leraar me las-diplomas halen .
hoe het alleen aan tevragen kost me 100 eus , maar scheelt wel veel meer in me slaris al k voll time ga werken :W

Is meestal zo als je gaat leren. Je moet eerst zaaien voordat je kan oogsten !
 
Wederom al m'n punten gehaald dit semester zonder problemen, 'is dit het nou?' :+

HBO he :X

Ik ga straks beginnen met de academic minor op de UvA, hoef ik geen pre-master te volgen als ik straks mijn HBO papiertje heb gehaald, maar kan ik direct met een master starten.
Moest hiervoor een wiskunde (B) entreetoets maken waar ik slechts 2.5 week voor had. Gelukkig wel gehaald :W

Die chi- meuk was dat bij Market Research 2? Kan me herinneren dat ik het bij Statistics en bij MR2 had.
 
Status
Not open for further replies.