Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Nee, ik bedoel het serieus. Ligt aan het niveau vd statistiek uiteraard, maar met zeer complexe vraagstukken zijn er gewoon meerdere manieren om het vraagstuk te interpreteren/op te lossen. Dat is imo subjectief.

Maar als je objectieve cijfers fout zijn, dan is je interpretatie ook verkeerd :)
 
Ja, dat is het punt. Die dingen zijn nu vergeven allemaal (limiet aan), dus je moet af en toe blijven vragen of er 1 over is. Bij dat gebouwtje bij de rotonde, waar die bewakers zitten.

Ik wilde al zeggem, waar zit het addertje onder het gras :+ .
Zal er zo nu en dan eens even aankloppen. Mag je dan ook op het EUR terrein staan?
 
Nee, ik bedoel het serieus. Ligt aan het niveau vd statistiek uiteraard, maar met zeer complexe vraagstukken zijn er gewoon meerdere manieren om het vraagstuk te interpreteren/op te lossen. Dat is imo subjectief.

Tijdens een tentamen zul je geen zeer complexe sommen voorgeschoteld krijgen;)
 
Nee, ik bedoel het serieus. Ligt aan het niveau vd statistiek uiteraard, maar met zeer complexe vraagstukken zijn er gewoon meerdere manieren om het vraagstuk te interpreteren/op te lossen. Dat is imo subjectief.

Statistiek is erg subjectief ja. Het is maar net welke vuistregel je aanneemt of welk betrouwbaarheidsniveau. Vaak is het ook maar net een kwestie van weke testen je er op loslaat. Echter in deze tentamenvorm is het een heel stuk objectiever gemaakt.

Maargoed ga het heel sluw aanpakken, zo'n inzage is nogal collectief, als hij dus bekend maakt wanneer de inzage is, ga ik naar hem toe om te zeggen dat ik dan niet kan, om zo 1 op 1 te proberen te kunnen babbelen. Schijnt dat er vorig jaar wat mensen gematst zijn met bonuspunten...
 
Maar als je objectieve cijfers fout zijn, dan is je interpretatie ook verkeerd :)
Ik snap jouw oorzaak gevolg idee niet. De gegevens die je krijgt zijn natuurlijk voor iedereen hetzelfde dus objectief. Wanneer je de manier kiest om het op te lossen begint het al subjectief te worden, meerdere wegen leiden naar Rome.

Ook al is het een meerkeuze tentamen kan er nog flink gediscussieerd worden.
 
ff kicken :W

Ik doe nog steeds BI en heb net resultaat gehad van blok 4 (semester 4).
Ons implementatieplan en managementrapportage wordt als accreditatie gebruikt voor de BI opleiding op de HU.
Ons implementatieplan was echt supergoed. Ook het managementrapportage was duidelijk, gestructureerd en compleet.
We wisten waar we over praatten en hebben een super eindproduct afgeleverd.
We waren met ze 4en in pak en we presenteerden als een tier:#
Alles ging echt supergoed en we waren echt goed. Zo hoort een afgestudeerde BI'er te zijn.

We kregen een 8, 9, 9, 9 als eindcijfer (15 ECTS)
Echt heel vet.

NB: Een 5.5 is als het voldoende is. Een 6 wordt amper gegeven en een 7 is al helemaal ondenkbaar. Dat deze cijfers worden gegeven is echt ongelofelijk. Kan het niet geloven. Te vet +pippi+
 
De 17e nog een tentamen maken. Als ik die haal stroom ik met 175 ECTS door naar de masteropleiding Media & Maatschappij. Volgend jaar nog 5 punten (1 vak) halen voor mijn BA diploma dus.
 
Hehe ondertussen dat tentamen statistiek ook gehaald btw, in januari al. Had er uiteindelijk een 7,7 voor... Op dat moment in januari had ik ook nog 4 anderen, was vet aan het studeren toen, gekkewerk maar wel alle 5 gehaald...
 
Ik ben nu ook met statistiek bezig. Een ware helletocht, maar ik moet het dit jaar halen. Heb van vorig jaar nog 1,2 bonuspunt staan, maar je moet minimaal een 4,5 halen. Vorig jaar een 3,7 :X . Als ik dat gehaald heb freewheel ik naar het einde :)

Statistiek is denk ik het enige vak wat ik niet gehaald heb dit jaar.. :( Volgend jaar overnieuw. Kutzooi

Nog 1 cijfer afwachten.
 
Ik heb mezelf in geschreven voor een HBO opleiding, P&A, Deeltijd.
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken :+
 
Ja en als P&A niet lukt, dan eh, euh, naja laat maar. :P
Inderdaad, ze hebben er uitstroom richtingen met een kleur als naam en projectgroepen met muziekinstrumenten als naam. Hoi, welke groep zit jij? Rode trompet. Oh ik in groene harp. ;(
 
Ik lees net de cijfers van 1e jaars project waar ik aan mee deed voor mn propedeuse (mn 2e jaar is net voorbij) :)
Een 7, had niet anders verwacht eigenlijk, kan nu mn P aanvragen, dus ik daarvoor maandag nog even naar school, dat is wel wat minder

k doe trouwens Industrieel Product Ontwerpen, en dit project moesten we een kermisattractie ontwerpen :D was wel tof
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top