Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Alleen als ik net de trein mis, of hij rijdt niet op tijd, daar word ik gewoon gek van, echt :|. Soms kunnen ze gewoon niet op tijd rijden, gelukkig gaat er genoeg geld naar het OV de komende jaren.

Als ik met de bus ga ben ik echt lang onderweg, komt omdat ik in zo een gehucht woon :D. Eerst een kwartiertje met de bus, dan overstappen, dan weer een kwartier, kwartier met de trein, 20 minuten met de metro en dan nog 5 lopen.

En de terugweg is een ramp, want de trein sluit totaal niet aan met de bus :X. Daarom ga ik liever met de fiets naar het station, is 15 minuten.
 
Ik heb net de eerste periode van Media & Entertainment Management (HBO) erop zitten..

Moet zeggen dat ik het een erg leuk studie vind! Had nogal een moeilijke projectgroep de eerste periode, maar van fouten leer je..
 
Waar parkeer jij? Zeker als je later op de dag komt is alles altijd zo fucking druk.

Die paar euro kom ik wel overheen. Gooi hem altijd voor het M-gebouw neer. Alleen op vrijdag is het vaak fucking druk en moet je bij die shoarma boer parkeren (F/G gebouw)
 
Alleen als ik net de trein mis, of hij rijdt niet op tijd, daar word ik gewoon gek van, echt :|. Soms kunnen ze gewoon niet op tijd rijden, gelukkig gaat er genoeg geld naar het OV de komende jaren.

Als ik met de bus ga ben ik echt lang onderweg, komt omdat ik in zo een gehucht woon :D. Eerst een kwartiertje met de bus, dan overstappen, dan weer een kwartier, kwartier met de trein, 20 minuten met de metro en dan nog 5 lopen.

En de terugweg is een ramp, want de trein sluit totaal niet aan met de bus :X. Daarom ga ik liever met de fiets naar het station, is 15 minuten.

Ja bussen hou ik nog steeds neit van, ondingen. Treinen met vertraging, sja hoort erbij, gewoon incalculeren.
 
Die paar euro kom ik wel overheen. Gooi hem altijd voor het M-gebouw neer. Alleen op vrijdag is het vaak fucking druk en moet je bij die shoarma boer parkeren (F/G gebouw)
parkeer jij altijd op het terrein joh? A 4 euro per dag oid? Ik parkeer meestal bij die tramhalte zeg maar, bij C gebouw en dan nog wat naar rechts als je naar buiten loopt.
 
momenteel ben ik zelfstandig werkende kok MBO,
heb hier naast heel veel curcussen gedaan ( EHBO, AED, ontruimen, BHV, Sociale Hygiene, HACCP, afnemen van beoordelingsgesprekken, catering )
aankomend jaar weer nieuwe curussen managment/supervisor/ik kies bewust :)
Heb MBO niveau maar kwa diploma's kom ik hier door eerder aan de bak voor HBO functie in de horeca :P
 
nog meer mensen hier de de fontys sporthogeschool volgen?

ik heb net blok 2 achter de rug..
kom van het CIOS (mbo) af.. en dit is dus hbo en totaal anders :(
ben ook nog het 2e jaar ingestroomd dus is allemaal dubbel werk, stof van het eerste jaar moet ik ook nog allemaal leren voor de kennistoets in januari..600+ pagina's in totaal :D
 
parkeer jij altijd op het terrein joh? A 4 euro per dag oid? Ik parkeer meestal bij die tramhalte zeg maar, bij C gebouw en dan nog wat naar rechts als je naar buiten loopt.

Bij die tramhalte is nooit plek man. En anders moet je hem in die woonwijk bij de Essen ofzo parkeren, maar dat vind ik te ver lopen :P

Ik ben al tijden bezig voor parkeerabo.
 
GVD! Voor dat statistiek gebeuren een 5,1 gehaald, en heb 0,5 bonuspoints, maar die tellen gvd alleen als ik boven de 5,6 zit. Kklijers, ga sowieso naar de inzage omdat ik van een paar dingen toch een beter gevoel had.
 
GVD! Voor dat statistiek gebeuren een 5,1 gehaald, en heb 0,5 bonuspoints, maar die tellen gvd alleen als ik boven de 5,6 zit. Kklijers, ga sowieso naar de inzage omdat ik van een paar dingen toch een beter gevoel had.
Zuur, idd even kletsen, statistiek is subjectief :)
 
Ik vind het toch redelijk objectief.. Je doet het goed of je doet het fout..

edit: OF BEDOEL JE HET SOMS SARCASTISCH GVD}:O:#
 
Ik ben nu ook met statistiek bezig. Een ware helletocht, maar ik moet het dit jaar halen. Heb van vorig jaar nog 1,2 bonuspunt staan, maar je moet minimaal een 4,5 halen. Vorig jaar een 3,7 :X . Als ik dat gehaald heb freewheel ik naar het einde :)
 
Ik vind het toch redelijk objectief.. Je doet het goed of je doet het fout..

edit: OF BEDOEL JE HET SOMS SARCASTISCH GVD}:O:#
Nee, ik bedoel het serieus. Ligt aan het niveau vd statistiek uiteraard, maar met zeer complexe vraagstukken zijn er gewoon meerdere manieren om het vraagstuk te interpreteren/op te lossen. Dat is imo subjectief.
 
Om de parkeerdruk in de omgevende gebieden te verlicht geven ze abo's uit. Alleen een borg van 45e. Kan je alleen parkeren voor HES gebouw :)
 
Ja, dat is het punt. Die dingen zijn nu vergeven allemaal (limiet aan), dus je moet af en toe blijven vragen of er 1 over is. Bij dat gebouwtje bij de rotonde, waar die bewakers zitten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top