This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
WAT! De UT schendt de mensenrechten Het lijkt me waarschijnlijk dat het om psychologisch onderzoek gaat?

@Lennox: niet zo neerbuigend naar economische studies toe he
Nee hoor is normaal.
Mijn broertje moet het ook @ universiteit leiden. Die ook psychologie.
@Siroj, wist je dat neit dan?
 
Tussen de Fontys in Eindhoven, deze ivm het langs de theorie ook genoeg praktijk. En dat heeft de IVA weinig.
Maar de IVA spreekt me meer aan. Het is niet voor niets de NR1 HBO van dit jaar.
 
Of het was vorig jaar, weet ik niet. Stond ergens had ik gelezen.
Maar heel de autobranche spreekt me aan; niet omdat m'n vader een autozaak heeft oid. Hij werkt wel in de plaatwerkerij, maar dat terzijde.
 
Nee, je maakt van je observatie een algemene regel. Dus generaliseer je (ten onrechte).

ok ik zal het anders omschrijven.
in belgie heeft een nederlands diploma - al dan niet terrecht - minder waarde tov een belgisch diploma van diezelfde studie (niet rekening houdend met verdere gegevens over een persoon)

beter zo.
 
IVA kan vast wel maar 30k+ neer tellen in 4 jaar om te leren zeggen "wat een lieve kindertjes heeft u" vind ik een beetje overdreven.


vermaakt me prima op de hts
 
Ik ben het met je eens hoor Belg. Mij vielen ze er ook al op aan, omdat ik aangaf dat Belgisch nivo gewoon hoger is.
 
IVA kan vast wel maar 30k+ neer tellen in 4 jaar om te leren zeggen "wat een lieve kindertjes heeft u" vind ik een beetje overdreven.


vermaakt me prima op de hts

Ik doe dan mbo b nivo, dat is maar 2 jaar, en je leert er super veel (tov vorig jaar @ roc verkoopmanagement).
Maar 3 uur in de week "verkooples".
 
Status
Not open for further replies.