Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
kben gestopt met werktuigbouwkunde @ saxion, khad e&m profiel maar snap er niets van, docenten zeiden dat het allemaal wel meeviel, maar was gwoon niet te doen.

Nu moet ik dus andere studie zoeken, dacht aan integrale veiligheidskunde.
Iemand hier ervaring mee?
 
Ik heb wel eens een integraalhelm gedragen, beviel erg goed:)

ontopic: Mijn Propedeuse Werktuigbouwkunde van de TU Delft heb ik in één jaar gehaald, over 2 weken is de uitreiking:)
 
Inderdaad, ten tijde dat ik wtb ging studeren kwam je alleen maar binnen met N&T en N&G.

Feli lawrens, erg netjes. Nu nog je reacties hier op hetzelfde niveau :*
 
Hebben ze op een Belgische Uni gestudeerd? Anders heb je nog geen vergelijkingsmateriaal.


Bachelor en masters zijn juist aan de hand van internationale richtlijnen ingevuld. Daardoor kan een student ook afstuderen waar hij wil en heeft het diploma dezelfde waarde. Dat de belgische Uni`s veel moeilijker zijn zoals jij beweert is een beetje onzin en heeft meer te maken met de wijze van invulling van de masters. Uiteindelijk is het niveau en de waarde hetzelfde anders is het geen master:)
 
Wanneer studeer je eigenlijk cum laude af. 7+ gemiddeld op je lijst of 8+? Maatje van me heeft het gehaald en verdiende er 3 ruggen mee (UvT).

Zit zelf op jaar 1 op een 6,9 en na jaar 1+2 samen op een 6,6 :+ . Zou dit jaar wat hoge cijfers moeten halen en dan zit een 7+ er nog wel in.
 
Zit even te wikipedia'en, maar je mag zelfs geen vakken herkansen bij meeste Uni's. Nou weet ik zeker dat hij dat heeft gedaan, alleen staat de UvT er niet tussen met eisen.

8+ haal ik sowieso niet en mn P heb ik ook niet in 1 jaar gehaald. Had 1 vak openstaan.

Overigens had ik gisteren Bsc uitreiking van mn tweelingbroertje op Inholland. Al die leuke voordrachten van leraren naar die gasten, wat een drama zeg.
 
Als ik hem gehaald zou hebben, zou ik hem ook moeten aanvragen. Maar lijkt me sterk dat dat iemand kan ontgaan. Anders worden de studenten daar wel erg slecht geinformeerd.

Gaat dus over de P.
 
Ik verkeerde een jaar lang in de veronderstelling dat je de P automatisch krijgt wanneer je aan de eisen hebt voldaan. Op de middelbare school hoefde je ook geen diploma aan te vragen, je zit er voor de papieren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top