This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga je doen? #3

Feli Het eindcijfer zou ik niet van wakker liggen, een 6 ben ik serieus nu tevreden mee Voor mij worden het nog 4 zware weken, halve resultaten, discussie/conclusie moeten nog geschreven worden :r

Zo dacht ik ook, maar als het moment daar is wil je zo hoog mogelijk scoren. Althans, dat heb ik altijd.

Feli Lennox! Heb je al een idee wat je gaat doen na je studie?

Het kan twee kanten op gaan. Of ik ga serieus iets met deze studie doen, of ik ga in de richting van mn pa zn bedrijf. Hij is nu bezig om me bij een leverancier van hen onder te brengen, om het daar te leren. Het leek ons niet goed om gelijk bij hem in bedrijf te gaan. Even afwachten dus . Nu eerst even chillen komende weken.


Alle anderen bedankt voor felicitaties. Bij jou nog beetje te doen Joost?
 
feli len
zit zelf midden in mn herkansingen nu.. tot eind juli
heb nu 7 gehaald van 10, moet r nog 3(die ik nu herkans), maar schat zelf de kans dat ik dit jaar haal op 20%.
 
net klaar met m'n bachelor tandheelkunde...

in september beginnen met de master, en over 2 jaartjes dan als het goed is tandarts
 
Meld het over 2 jaar dan zodra je zover bent, eerste klant heb je alvast binnen! (als je niet tegen mij gaat zeuren over "de verleiding en risicos van zoete frisdranken"8P)
 
Morgen vertrek ik eeeeeeeindelijk naar Bloemfontein, Zuid-Afrika. :7 Daar zal ik HRM, Entrepreneurship & Advanced Marketing Management gaan volgen.
 
Ga me voor volgend jaar maar gewoon inschrijven voor een studie.
Heb na het vwo 1,5 jaar op het hbo gezeten en doe ondertussen alweer 1,5 jaar niks.

Wordt dan bouwkunde, rechten of geschiedenis, op wo niveau.
Binnenkort maar de knoop doorhakken.
 

Waar wil je geschiedenis eventueel gaan doen? Wel uiteenlopende interesses
 
Gefeliciteerd Len netjes hoor!

Ik ben nu fulltime stage aan het lopen. Balen in de zomer maarja, ik wil verder geen vertraging.
 
Succes

Hoeveel jaar en aan welke school is dat? Heb je ook iets meer info over de opleiding? :W

Ik studeer Internationaal Management op de HES Amsterdam. In 't derde jaar is er verplicht een uitwisseling naar 't buitenland. Ik studeer er totaal 4 maanden, en ga daarna nog 2 maanden rondreizen daar. Het is op de University of the Free State, en ik mocht daar gewoon 3 (economisch gerichte) vakken kiezen van elk 10 ects.

vertrek je om 1035 met de KLM naar joburg?

Nee, vlieg met Egyptair via Cairo, scheelde 500 ekkers
 
Gefeliciteerd Lennox.

Ik ga dit jaar m`n laatste Bachelor jaar in. Ik heb gelukkig weer geen last van het jaar daarvoor, alle studiepunten tot nu toe zijn binnen. De scriptie is het enige waarover ik me zorgen maak komend jaar.
 
Inderdaad veel plezier RR.

Ik begin volgend jaar met mijn scriptie, daarna mijn minor doen, en dan een jaar fulltime stage, waarvan ik één deel graag in het buitenland wil doen, maar nog geen idee waar, en dan klaar met bachelor. Tenminste dat hoop ik .

Ik ga nu naar het derde jaar en ik heb 111 punten, gaat wel goed dus .
 
Gefeliciteerd Lennox! Wat gaan ze op je diploma zetten voor je scriptie? Een 7- ofzo? Bij mij ging het alleen in halven en dat vond ik opzich al te precies.

Ik heb nu trouwens wel mn diploma binnen, kostte me anderhalve maand ofzo. Het moest echt langs allerlei balies en commissies... Maar ziet er wel stoer uit zon papiertje