This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga je doen? #3


Ben ik aan het leren voor tentamen voor morgen. Lees ik Jelle's post. Bedenk ik me ineens dat ik me dus ook niet heb ingeschreven :X :X :X
Dus die vervalt sowieso. Heb er donderdag nog 1 waarvoor ik me morgen nog ff ga inschrijven tegen betaling.
 
Idd. Zeker omdat het vak van morgen(toegepaste micro 2) me wel lag, en die van donderdag(geschiedenis) helemaal niet. Mjah, niks aan te doen. Van de zomer over doen dus. Heb geen zin er volgend jaar nog mee te zitten. Vind het goed kut. Ook echt dom van mezelf dat ik het vergeten ben.
 
Ze kon zich nog wel voor die van woensdag en zaterdag inschrijven maar moest 30 euro PER tentamen betalen. Echt ronduit belachelijk zeg.

Weet je zeker dat je dat niet verkeerd hebt verstaan? Volgens mij is het €13,50 per tentamen namelijk... Nog zuur aangezien je meestal per batch vergeet in te schrijven.

Overigens kan ik dat bureaucratische compleet onderschrijven. Ik heb gvd bijna 2 jaar verloren door inschrijfgelul toen ik overstapte van faculteit en ze "ineens" de toelatingseisen hadden veranderd. En ja hoor, per volgend jaar zijn ze dan weer versoepeld. :|
 
Ben ik aan het leren voor tentamen voor morgen. Lees ik Jelle's post. Bedenk ik me ineens dat ik me dus ook niet heb ingeschreven :X :X :X
Dus die vervalt sowieso. Heb er donderdag nog 1 waarvoor ik me morgen nog ff ga inschrijven tegen betaling.

ik had dat dus ook, maar kwam er vorige week achter. niet dat dat het nog uitmaakt. kheb laatste week keelontsteking en griep gehad dus heb echt 0.0 kunnen leren voor tentamens van vandaag en morgen. mn schakeljaar wat ik in 1x wilde halen gaat m dus waarschijnlijk ook niet worden. of er moet een wonder gebeuren deze zomer bij de hers
 
Ik vind het gewoon erg slecht dat je geen herinnering krijgt via de mail. Op de Haagse Hogeschool krijg je iig nog een (automatisch)mailtje op tijd.

Mooi klote btw Joost!
 
Kan me goed voorstellen. Mja ik ben was in mijn eerste jaar ook ooit een keer vergeten in te schrijven voor mijn hers. Moest er toen 5 ofzo. Dus toen was ik ook woest dat ik meer dan €60,- moest lappen voor 5 kruisjes. Heb toen zelfs nog een klacht ingediend bij de ombudsman. Tevergeefs natuurlijk.
 
Ik kreeg altijd channelberichten op de EUR hoor. Nu nog steeds met inschrijven voor vakken, wat voor mij ook automatisch inschrijven voor tentamens betekent.
 
Ik krijg op de HU ook geen seintje via de mail oid. Meestal is het iemand uit de klas die het ff zegt of rond mailt maar er echt een systeem zit er niet in.
 
Ik krijg ook berichten wann moet inschrijven. Deze week kan het alleen weer. Nu niet vergeten voor AE in te schrijven. Vorige keer vergeten :| Sta je vrolijk bij de toets. Jah meneer u staat niet op de lijst dus u mag niet mee doen...
 

Moest je ook micro doen? geschiedenis zal wel niet(gaar vak btw). Zonde van je schakeljaar. Heb dit jaar tot nu toe nog alles voldoende afgesloten. Tot dit dus :+
Micro heb ik die 1e tussentoets een 6 gehaald, en de 2e niet gemaakt ivm snowboardvakantie. Moet nu iets van aan 6,2 halen om het vak gemiddeld nog met een 5,5 af te sluiten. Wordt dus wel pas in juli :+ :X
Ik las idd dat het te laat inschrijven 13,50 kost per vak. Morgen ff bellen of ik morgen dus nog in kan schrijven voor donderdag. Neem aan van wel
 

Wow dat is ook echt zonde. Wat is er precies gebeurd?
 

ik had ook 6 voor eerste en 2e 3. moet dus ook 32 van 40 goed hebben ofzo. voor marketing research van vandaag moest ik ook 13.50 betalen ja. ik geloof dat je tot 2 dagen ervoor kan ja. hoop t iig voor je. succes
 
euy. tja kheb alles ingevuld(gegokt) en dus geen weetniets gedaan. zien t straks wel als de antwoorden online komen. marketing was open tentamen en je moest creatieve dingen bedenken. daar was ik met mn zieke kop dus niet echt goed in. maar khad voor assignments een 8 weging 50 dus ik heb wel wat marge.
 
Ga je wel sowieso door? Als je schakeljaar eventueel niet in één jaar haalt? Overigens kan je toch gewoon vlammen met hers in de zomer? Goede motivatie om gelijk door te mogen. Mag aannemen dat jullie ook 1 of 2 vakken open mogen houden staan?
 
Ik kan wel janken zeg, net gehoord dat ik een her uit m'n master niet gehaald heb, deze kan ik niet meer dit jaar herkansen. Dit kan betekenen dat ik een half jaartje langer mag gaan studeren...

Al is er misschien een uitweg, ik moet nog voor één vak een resultaat terug krijgen (wanneer dit resultaat onvoldoende is kan ik deze nog wel herkansen) en wanneer dit voldoende is kan ik een mondeling aanvragen bij de examencommissie. Echt een gigantisch kolere vak is dit zeg, onderzoeksfilosofie, puur rijtjes stampen.
 
Ga je wel sowieso door? Als je schakeljaar eventueel niet in één jaar haalt? Overigens kan je toch gewoon vlammen met hers in de zomer? Goede motivatie om gelijk door te mogen. Mag aannemen dat jullie ook 1 of 2 vakken open mogen houden staan?

nee je moet schakeljaar compleet 56 credits afsluiten in 1 jaar, anders mag je niet door naar masterjaar en moet je jaar erop de gaatjes vullen. je mag wel een 4 credit vak open hebben staan en dan toch naar master, maar tzijn natuurlijk de 8 credit vakken die t kutst zijn