This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat voor vrouwen val jij?

Dik, dun, gaathuis? Normaal tot slank
Grote brorsten, kleine borsten? cup B/C
Lang haar, kleur v haar? niet te kort, of te lang / bruin, donkerblond, blond
Grote kont, kleine kont? redelijke ronde kont
Uitstraling? lief, sexy
Kleding? Als het maar netjes is, hoeft geen merk kleding te zijn.
 
Arrogante bitches ownen Heb 'r zelf ook 1. (ze is dus niet arrogant tegen mij, juist heel lief, maar tegen ander gasten wel )
 
mijn vriendin is perfect!
lief, mooi, goed figuur, perfecte borsten! Kan niet beter denks :W

En ze houdt van scooters en auto's! Ze kan zelfs d'r Zip in en uit elkaar halen en ik heb samen met haar de kappen gespoten :W
 

:W
 
Ideale vrouw is een echte naughty girl , je uitdagen ed , zuipen , uitgaan , veel neuken :X
 
idd , je kan opeens helemaal gek worden op een type waar je eerst niet aan zou denken.Vooral als je bezopen bent 8P
 
waar ik op val: aardig, en lief. leuk gezichtje. asiatisch, italiaans of spaans is helemaal perfect. halfbloedjes ook wel. maar vooral: bruin haar, blauwe of licht bruine ogen en het allerbelangrijkste is dat ze lief is! en zeker niet arrogant. en voor de rest ben ik niet zo kieskeurig alleen voorkeuren
 
Marcel-NRG said:
erm
Aidix.. ze lijkt wel vertiefd oud :X?


ok nog foto zonder makeup:




Men denkt altijd dat ze 24 is. Maar ze is 28, 10 jaar ouder dan jij, valt buiten jouw doelgroep.
Maareh, ga maar eens nederlandse vrouwen van 28 bekijken en betasten. Die hebben overal haar (of stoppels), ruwere huid, rimpels, vetrollen, sinAARSappelkont... Geef mij maar afhaalchinees
 
je kan beter waar je niet op valt, is makkelijker.

ik val niet op:
kermis/kampsletten
opmaakpoppen
dikke en supermagere meisjes
 
AscH said:
Alles waar mijn hart sneller van begint te kloppen?!

Laatste was dat:
Brunette lang krullend haar
Groen of blauwe ogen
grote B.
ongeveer even groot als ik ben `1.80 m
Lief en geen bitch!

Hmm.. een echte sjors


Bij deze -->



Kijkt alleen verdomt bijdehand
Is trouwens de beschrijving van hoe ik ze het liefst heb.
 

Dan heb jij vast de verkeerde nederlandse vrouw gehad. Ik heb daar geen last van ofzo of meegemaakt.
 
Ligt allemaal aan hoe jij je huid verzorgt hoor.. zonnebank doet geen wonderen voor je huid oid.
 
-Kleur haar of ogen is niet zo belangrijk, liefst wel lang haar
-Rond de 1.70
-Lief mooi gezichtje
-Cupje c
-Zeker!! niet te dun, beetje ronde vormen, à la J.Lo oid.
-Zelfverzekerd, maar niet arro..

Eigenlijk zoals mijn vriendin
 
InsaneMalebrain said:
En aan die vetrollen valt ook wat te doen, namelijk wat meer aan 'beweging' doen

Psies.. maar zijn een paar dingen erfelijk zoals wanneer jij echt natuurlijke rimpels krijgt.. maar beetje beweging kan nooit kwaad he.
 
Heren,.. de natuurlijke bouw van een aziatisch lichaam is anders en dat is erfelijk bepaald. Die huid is zachter en hun figuur slanker (en kleiner). Dan kan je nog zo hard dieten als NL meid, maar dat helpt weinig.

Als ik in China ben zie ik letterlijk alleen maar slanke meisjes. Ze zijn niet allemaal even knap maar ze hebben wel allemaal een goed figuur. En er wordt flink gegeten.