This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Ik ben momenteel alweer ruim 4 jaar actief in de horeca.

Ik job momenteel bij Mise & Place (vestiging Maastricht), misschien wel bekend bij sommige van jullie aangezien ze vestigingen door heel Nederland hebben.
Ook beun ik af en toe een beetje bij het Cinema Cafe te Maastricht en je raad het al schuin tegenover de cinema.

Zijn er trouwens hier ook mensen die voor minder als 7 euro hun bed uitkomen op 18 jarige leeftijd? Hier lopen van die mafkezen rond die iets van 4 euro betaald krijgen op 18 jarige leeftijd.
 
Ben Hoofd van een Grafische afdeling.

Daar heb ik:

* Een groot formaat digitale printer (1,6m)
* Een groot formaat plotter (1,6m)
* Een thermische printer (voor chroom printen etc)
* Een bijbehorende plotter
* Een Laminator (1,3m)
* Een Dome machine (half automaat)

Tot mijn beschikking.
 
Ik werk bij ZALCO. Vroeger zogeheten Pechiney. Frans mega aluinium fabrikant en gieterij. Ik heb als taak de ovens te onderhouden die een kleine 1000°C zijn. Wat ik moet doen ;

- Anodes wisselen
- Tappen
- Bruggen
- Anodes afdekken
- ALF3 " gooien "
- Dienstovens
- Bad tappen

www.zalco.nl
 
Last edited:
Zijn er trouwens hier ook mensen die voor minder als 7 euro hun bed uitkomen op 18 jarige leeftijd? Hier lopen van die mafkezen rond die iets van 4 euro betaald krijgen op 18 jarige leeftijd.

Je moet ergens beginnen he, natuurlijk zijn er beter betalende bijbaantjes maar teveel lui denken gelijk de hoofdprijs te vangen als ze ergens gaan solliciteren/werken.
 
ik ben zelfstandig ondernemer in de nautische dienstverlening en oefen dit vak al een kleine 8 jaar uit.

Verdiensten zijn goed , toekomst is nog beter 8)
 
Je moet ergens beginnen he, natuurlijk zijn er beter betalende bijbaantjes maar teveel lui denken gelijk de hoofdprijs te vangen als ze ergens gaan solliciteren/werken.
Idd, en buiten het feit of het goed betaald is het echt heel belangrijk om het naar je zin te hebben.
Ik heb dus een half jaar ergens moeten werken waar het echt geen flikker aan was. Werk was rampzalig, collega's waren kut en stond de hele avond in me eentje. Niemand om tegenaan te praten. Stond daar puur voor de euro's. Moet een tussentijd overbruggen.
Nu verdien ik beter (gelukkig ) maar is het werk ook met een factor 10 leuker. Dat is echt het belangrijkst. Heb nu meegemaakt hoe het is om het zwaar slecht naar je zin te hebben en het tegenovergestelde. Dan maar iets minder per uur, zolang het maar leuk is
 
ben nu 19 en verdien ong. 8 euro per uur, met werk wat ik leuk vind om te doen, heb ook als hovenier gewerkt, handje contantje 10 euro per uur, maar was geen zak aan, heb het nu beter naar mijn zin en maak ook meer uren met plezier
 
Samenstellend Mig/Mag lassen
Nog wel in opleiding

Als je een stage plaats zoekt kan ik je wel helpen
Werk bij Stainless Equipment Works in Broek op Langedijk..
Je kan dan wel bij ons in de werkplaats terecht, zit uiteraard een stage vergoeding aan vast
 
Moet je er natuurlijk wel bij zeggen wat je doet (@ tomkk)

Maandag solicitatie gesprek van lokale Renault/Nissan boer.
 
Kreeg net mijn jaaropgave van bijbaan.

Staat er bij loonheffing 1550,- . Even dat TJ biljet snel ingevuld en daar kwam inderdaad uit dat ik dat terug krijg. Zou niet verkeerd zijn in ieder geval .
 
Je moet ergens beginnen he, natuurlijk zijn er beter betalende bijbaantjes maar teveel lui denken gelijk de hoofdprijs te vangen als ze ergens gaan solliciteren/werken.

de hoofdprijs niet.. maar 4 euro, denk na..
ben nu 17 en krijg 5 met scholier tarief

als ik 18 ben 5,5 met scholier tarief en gewoon als vaste medewerker is dat nog hoger

zeker wel 6 of 6,5

weet niet wat voor een baantjes jullie dan over praten maar ik doel dus gewoon over simpel ongeschoold productie werk in de tuinbouw.

om ff over mezelf te hebben, ben van plan volgend jaar verder te gaan met BBL opleiding ipv BOL dus dan 4 dagen werken 1 dag school. gewoon zelfde diploma aan het einde etc.
dan duurt me opleiding alsnog 2 jaar en met BOL zou het ook 2 jaar duren
gewoon een 32-uren kontrakt ofzo loon weet ik nog niet wat normaal is voor zoiets. heb met een gozer gesproken die het nu ook al doet en die verdient 1000 per maand ongeveer. (met 35-uren kontrakt dacht ik)
iig het bedrijf wat ik op het oog heb schijnt wel goed voor zijn werknemers te zijn. een vriend van me pa z`n vrouw werkt er namelijk ook. phalaenopsis (orchideeën) kwekerij
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.