This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doe je met je project

dus ik moet voor een leuk project een scooter nemen met of een piaggio of een minarelli horizontaal .

wat zijn met dat soort blokken leuke scooter om een project me te beginnen ?
 
\

je heb wel gelijk is een uitdaging
 
Originally posted by zenith98
\

je heb wel gelijk is een uitdaging

Want als je snel wilt met mina of pia, dan haal je evo of speed en de rest van het pretspul et voila
 
Mss kost het wel veel geld, maar dat verlies wat je erop maakt zal heus niet zoveel zijn:0
Je doet het lijkt me voor je plezier omdat je het gewoon tov vind om een scooter helemaal vanaf de grond op te bouwen
 
Peugeot is een veel grotere uitdaging dan een mina/pia blok. Bijna elke mina/pia scooter is al 100x gebruikt als project.. boring dus! Peugeot is veel vetter Maar omdat het motorische dan wat moeilijker is, zou ik me vooral concentreren op het uiterlijk.. Wat ook leuk is, is om iets totaal onbekends te nemen en dat te gebruiken. Ik ben nu bezig met een peugeot 103.. aardig bekend wel, maar is volgens mij nog niet als project voorgekomen.. (en snel dat ze te maken zijn ) En dan hoeft zoiets helemaal niet veel geld te kosten. Ik ben nu in totaal iets van 300 euro kwijt geweest ofzo, en heb nu alle onderdelen binnen.. Valt dus best mee Nu de kappen nog.. Maar dan heb ik wel iets unieks Probeer iets te vinden wat nog niemand gedaan heeft, dat is veel vetter dan standaard mina/pia (of je moet het heeeeel anders gaan doen)
 
idd

verder is peugeot orgineel

heb zelf pia + mina projecten gehad, maar vind mijn peug project echt het fijnst sleutelen + er is ook leuk spul voor te krijgen
 
Originally posted by blackX
Is niet al teveel voor te krijgen, en als je em echt snel wilt hebben moet je cilinders gaan aanpassen enzo, en is erg lastig sleutelen een peugeot vind ik dan.

Ik vind het persoonlijk tog vetter als ik voorbij word gereden door iets met een peugeot blok dan met een mina hori lc blok hoor...

DAN heb je pas een project, en als het vlamt heb je zeker iets speciaals..
 
hij wilt toch niet een al te dure setup halen, dus wat maakt het uit wat voor scoot je haalt. En enrico : natuurlijk vlamt geen peugeot jouw , maar er zijn zat peugeots die pia's of mina's vlammen
 
Komt volgens mij omdat iedereen zegt van ja het vlamt niet.. Dus daarom zal je ook niet snel een project er van starten..

Heb je het er voor over, dan kan peugeot ook best vlammen volgens mij... Je kan genoeg veranderen
 
Originally posted by TT 70cc
Komt volgens mij omdat iedereen zegt van ja het vlamt niet.. Dus daarom zal je ook niet snel een project er van starten..


juist, en daarom ben ik trots op mijn peug project
 
Tsja, vlammen kan het wel, ligt er maar net aan wat je definitie van vlammen is. Maar 20 pk zie ik er gewoon niet uitrollen..
 
Alsof iedere scooter 20 pk nodig heeft voordat hij 'vlammend' genoemd mag worden..

16, 17 is ook goed


/Edit: David typt sneller