Wat doe je met je project

Divided

Banned
een hele loze vraag ...
maar wil tog graag antw.

nu wil ik ook een 2de scoot gaan kopen en er aan project van maken. maar ik vraag me af wat doen met je project als die af is .
er zit zo setup onder dat ik me niet graag laat pakken .

nu is mijn vraag aan jullie.
wat doen jullie met jullie project als die af is ?
 
Advertisement - register to remove this

Onderhouden....en af en toe misschien nieuwe uitlaat kopen ofzo. Maar niet verkopen. Tja en natuurlijk naar meetings :X.... + door stad rijden :D

Ruben...
 
maar je scoot komt dan haast niet buiten...
is het niet leuker om als die af is te verkopen en opnieuw te beginnen.

naar meetings ofcourse...
 
Mja.. als je er niet zo'n uber setup onder heb, maar hijs optisch heel mooi kan je hem echt wel verkopen voor de prijs dat jij ervoor heb betaald en meer..
 
Originally posted by Mini-g
Mja.. als je er niet zo'n uber setup onder heb, maar hijs optisch heel mooi kan je hem echt wel verkopen voor de prijs dat jij ervoor heb betaald en meer..

Knappe jongen als je dat lukt.
Moet je echt iemand zoeken die anders een nieuwe scooter zal kopen en die je wijs kan maken dat ie lang blijft leven.
Zijn weinig forummers die het gelukt is om de scooter kompleet te verkopen..
 
Jah verkopen lukt je (bijna) niet, je verdient er geen hol aan iig.
Ik vind het wel leuk om te laten zien aan mensen, en op shows e.d. En natuurlijk eens per maand een rondje door de gemeente :P.
 
okej. . ik zat te denken aan

leuke scoot kopen ...

een leuk setupje niet malossi ofzo maar imitatie merken zoveel geld heb ik ook weer niet.

heel mooi maken .. gwoon een jaar mee bezig zijn meetings af gaan en dan of er mee gaan sprinten of hem verkopen.

maar verkopen is dus geen idee..
omdat je aleen maar verlies maakt.


andere vraag .. ik heb zelf nu een zenith .
als ik als project nu nog een zenith/buxy/speedake
er bij koop ik weet hoe dat zit ...
of is dat niet verstandig ?
 
ik wil m'n streetmagic niet eens verkopen!! Je krijgt noooooit wat is eigenlijk waard is. Bij mij zit er toch ook een soort emotionele waarde aanvast. Je bouwt zo'n ding op, past alles aan tot ie is zoals je 'm wilt hebben. Er is er dus maar 1 van!!
Ik heb nu ook weer een nieuw project, maar daar hecht ik veel minder waarde aan...
 
idd , je bouwt zo'n special met je hard en je ziel. Als ie dan ook nog mooi word doe je er een hoes omheen ofzo en trek je die er over 20 jaar weer af als je kiddo's hebt of om ermee mee te gaan rijden in een oldtimer tourtochtje ofzo :)

Maarja , je kan het ook zo bekijken dat het verlies wat je ermee draait staat voor het plezier wat je er van gehad hebt.En dus dan alsnog je spullen verkopen.
 
is het geen idee... als je project af is ...
om na een tijdje je setup te gaan veranderen .. of op te sturen naar een tuner..
en je oude onder delen verkopen .. .draai je minder verlies..
 
Is toch normaal, dat je onderdelen verkoopt, die je niet nodig hebt :S

Voor de rest...koop IETS met een piaggio of minarelli blok..
andere beslissingen zijn 9 van de 10 x weggegooid geld :)
 
Onderdelen verkopen, kan wel maar verlies maak je altijd. Maar het is ook gewoon enorm zonde om je scooter weg te doen. Zoals al zovele hierboven hebben vermeld. Ik ben wel van plan om hem te verkopen of wel te verkopen aan me broertje. Want een auto & motor is nog vetter 8)..vind ik dan !

Ruben...
 
Originally posted by Sander
Is toch normaal, dat je onderdelen verkoopt, die je niet nodig hebt :S

Voor de rest...koop IETS met een piaggio of minarelli blok..
andere beslissingen zijn 9 van de 10 x weggegooid geld :)

hoeso 9 van de 10x weggegooid geld..
hoezo kan je van een peugeot blokje niks leuks maken dan ?
 
Is niet al teveel voor te krijgen, en als je em echt snel wilt hebben moet je cilinders gaan aanpassen enzo, en is erg lastig sleutelen een peugeot vind ik dan.
 
Maar waarom moet het dan zo enorm snel?? Als je iets fats kan bouwen met een peusjo blok etc.. dan vind ik dat persoonlijk een stuk knapper... is meer een uitdaging (was zo iemand :W) en peusjo kan trouwens best hard hoor... vraag speeddrake maar ... maar genoeg hier over..
 
Back
Top