Waarom ik altijd..

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Enrico@nrg
Ik ben 18.. En heb misschien idd al meer geleerd en zou hier NOOIT mijn problemen posten.. maar zoals ik zei ik houd erover op/..

Mjah, zou ik persoonlijk ook nooit doen, maar ieder mens is anders he, en als iedereen hetzelfde was op de wereld was er ook geen fuck aan he :W

/Edit 1

Originally posted by Hebo-47.6mm

Dit soort dingen bespreek je toch gewoon met je beste vrienden of iets dergelijks. Toch niet op een forum? :|

Dat zou ik ook doen, maar lees reply op Enrico... :)

/Edit 2

Maaruh, ik denk dat we deze discussie maar moeten staken, niemand geeft toch toe :) En als we doorgaan zullen de verhoudingen er ook niet veel beter op worden...

:*
 
Last edited:
Originally posted by Enrico@nrg
Nee, maar als er allemaal mensen zoals die Teun waren was er ook nix aan..

Ach, ik ken Teun persoonlijk, en op forum is toch altijd anders, iedereen heeft een bepaald beeld van iemand, natuurlijk kennen de meesten elkaar van meetings enzow... ik denk dat het in Real Life allemaal best wel mee valt :)
 
Maja elk mens is anders, ik heb ook een keer een beswel persoonlijke thread gepost en ik heb er geen spijt van ofzo. ik ben er veel wijzer van geworden.
Nu ben ik in een zodanige situatie dat ik niet meer zulke dingen zal gaan posten.

Het ligt dus ook aan de situatie waarin iemand leeft die is voor iedereen anders en iedereen gedraagt zich naar zijn of haar levens-situatie. Je kunt het Teun niet kwalijk gaan nemen dat hij zijn probleem heeft voorgelegd, net zo min dat ik me nu zou moeten schamen of stom moeten voelen dat ik een probleem hier voorgeled heb.

Dus wees liev of zeg niks
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top