Waarom ik altijd..

Status
Not open for further replies.
Pfff dat wijf zit gewoon in de pubertijd dan krijg je zulk gehuil, om daar nou zo'n drama van te maken... Je scooter kan altijd problemen krijgen dat is altijd het risico als je eraan gaat klooien maar je brengt het alsof het een ramp is :S als je er echt zo lang aan bezig bent kan je het ook gewoon opgeven? Owjah en ouders zeiken altijd.

En als je alleen medelijde-reacties zoekt dan moet je naar de psycholoog gaan ofzow want hier op het forum is (volgens mij) iedereen vrij om zijn mening te geven (tot op zekere hoogte natuurlijk).

en dit is geen reply om je te dissen maar gewoon om aan te geven als je er zelf niet zo'n probleem van maakt is het eigenlijk vrij onboeiend allemaal.
 
MJah, heb Teun net aan foon gehad, ging wel weer redelijk enzow, zn pa had verhaal gelezen oid :)

Maaruh, sorry vind het heel on-fatsoenlijk ander mans problemen waar hij/zij mee zit als niets te verklaren, natuurlijk zijn er ergere dingen, maar het mag dan niet zo zijn dat de minder erge dingen vergeten worden, als je het onzin vind maak dan een topic aan in U&A oid... want de Topicstarter help je er iig nx mee....!

/edit

Tuurlijk heb je wel een beetje gelijk Drox, maar dan nog... misschien heeft ie verder nooit probs... en komt dit in 1x zwaar en alles tegelijk, hij wil het gewoon ff kwijt... wees juist blij dat het geen ernstige probs zijn :)
 
Waarom post die dat dan? hij weet toch dat hij zulke replys kan krijgen. Als hij zijn verhaal kwijt wilt kon die jou (bijvoorbeeld) toch bellen ofzow? Wat moeten gehele buitenstaanders met zo'n verhaal wat in hun ogen eigenlijk peanuts lijkt vergeleken problemen van anderen?
 
Originally posted by Enrico@nrg
En ik vind het onfatsoenlijk om mensen die je niet kent op te zadelen met jou problemen.. Nou goed.. Wat een onzin allemaal zeg..

Het vertellen van je problemen is natuurlijk altijd het begin van de oplossing. Teun heeft gewoon een periode dat hij zich heel kut voelt, dat heeft de ene wel, en de ander niet. Iedereen is anders (hoe cliche kan je zijn) en iedereen reageert anders op dingen. Dat problemen die andere mensen hebben gehad die veel erger zijn dan die van hem veranderd niets aan het probleem van Teun. Hij vind het gewoon wel een big deal. Jij vind hem een aansteller omdat je zelf heel anders gereageert zou hebben (het iedereen is anders verhaal is hier op van toepassing). Hou gewoon rekening met de mening van anderen (respect is een te groot woord) dus met alle meningen, ook die van de mensen die het crap vinden. Ik voel me zelf btw ook niet echt happy nu, maar het gaat wel weer over, dat is mijn instelling.
 
he teun ,

Volgens mij de dingen eens positief gaan zien. :)
En je scoot is nu bijna klaar dus dan heb je al een zorg minder. En dat zusje.. iedereen zegt negeren maar ik weet dat dat gewoon niet lukt( ik heb er ook 1 alleen dan in mannelijke vorm ) . gewoon af en toe een keer een mep verkopen.

Of je zusje gewoon net zo trug pakken als zij zit te computeren wil jij en zo niet ga je krijsend naar je ma en zeg je dat ze je gelsgen heeft :)
 
Originally posted by tazmanian_devil


Of je zusje gewoon net zo trug pakken als zij zit te computeren wil jij en zo niet ga je krijsend naar je ma en zeg je dat ze je gelsgen heeft :)

ja en dan lachen zijn ouders hem uit,omdat zo'n klein meisje heb slaat :+
 
Originally posted by ferenc
ja en dan lachen zijn ouders hem uit,omdat zo'n klein meisje heb slaat :+

als je ouders je dan uitlachen weet je dus dat je de volgende keer jezelfniet mag laten slaan zelfverdediging dus :+
 
Wat inderdaad al eerder werd gezegd problemen zijn subjectief dit kan voor hem ech zwaar kut zijn ook al zijn er ergere dingen in het leven dat is met alles er is altijd wel iets ergers. Oh ja en dat FUCKING gezeik van "hij zadelt ons met zijn problemen op, hij heeft zelfmedelijden etc." BOEHOE ga huilen ofzo man er is aan de titel toch wel te zien dat het om een probleem gaat en als je de eerste paar regels leest dan weet je toch of het je iets interesseert of niet en zo niet druk op de knop vorige links bovenaan in je beeldscherm en ben je van het gezeik af. En trouwens op internet ben je annoniem dat vertelt toch een stuk makkelijker...
 
Enrico, heb jij ergere problemen soms? Niet aanvallend bedoelt ofzow, maar aan je replys te lezen... je scheept dat van Teun met niets af en vaak is dat alleen als je het zelf erger hebt oid...

Nogmaals, just a question, geen aanval ofzow :*
 
ik snap niet waar je je druk om maakt hoor enrico hij kan het probleem dat jij een nep probleem vind wel heel erg vinden. En je kent hem niet eens dus.

en als je dit zo erg vind dan reageer je toch niet

en er zijn idd altijd ergere problemen maar dat hou je altijd een probleem is een probleem
 
Originally posted by Enrico@nrg
Pff.. anders ga jij ff huilen om dit soort nep problemen..

Volgens mij heb je zelf een probleem ofzo....
Als het je niet bevalt lees je het toch gewoon niet en ga je niet zo dom zitten repleyen als iemand een probleem heeft. In mijn omgeving zijn ook genoeg mensen die ergere problemen hebben maar dat zal hem (teun) op het moment worst wezen denk ik
 
Mja, zoals ik zei ik heb totaal geen problemen gelukkig.. Maar ik word alleen die probleem topics beu die nergens over gaan! MAar ik stop er wel over en gaan jullie hem maar troosten of zo..
 
Originally posted by Ephymerous
Onderbouw eens... ;)

Nou,allereerst is het gewoon goed als mensen wat meemaken, zulk soort zaken zorgen er voor dat je een beter mens wordt. Door schade en schande wordt men wijs zegt men weleens.
Door dingen mee te maken leer je bepaalde zaken beter begrijpen en dergelijke. Ik zelf heb genoeg meegemaakt. internaten, ik heb thuis klappen gehad,echtscheidingen meegemaakt en ben te vaak opgepakt,etc etc. Ga ik nu daar over zeuren? Nee hoor. Heb ik nu een trauma of iets dergelijks? Ook niet. Je moet vooruit kijken in je leven. Ik merk gewoon vaak dat mensen die niets meemaken ook veel moeilijker waardering kunnen opbrengen voor bepaalde zaken.En dingen veel moeilijker kunnen relativeren.
Ben ik nu een gelukkig persoon? Jazeker. Bovendien vind ik die kerel sowieso vaag vanwege hetgeen hij Ivo heeft geflikt,en het betrekken van heel die familie daarbij(en forum,terwijl die zelf fout zat). Het is gewoon jammer dat mensen vaak niet verder denken dan hun eigen omgeving. er zijn mensen in de wereld die niet eens naar school kunnen,geen eten hebben of geen dak boven hun hoofd etc etc. Mensen die gemarteld zijn of vermoord. En dan gaat meneer zeiken over een zusje die lastig is en een aantal sterfgevallen? Dit topic riekt naar aandacht trekkerij. Topic dat er laatst was over een persoon wiens familielid kanker had of iets dergelijks kon ik wel respect voor opbrengen. Omdat dat veel puurder leek/is. Misschien schieten mij straks nog betere argumenten te binnen of iets dergelijks. dit is momenteel wat ik er van vind!

Toevoeging 1:
Ow en onder andere door dat topic over Ivo had ik ook al zoiets van wat is dat toch weer voor een aandachttrekkertje. verder hoeven jullie niet zo te zeiken tegen enrico,want hij stoort zich gewoon aan dit soort zielige acties. verder vind ik trouwens dat als je een beetje man bent,dat je wel moet inzien dat je dan je problemen moet dragen. Dit soort dingen bespreek je toch gewoon met je beste vrienden of iets dergelijks. Toch niet op een forum? :|
 
Last edited:
@ enrico

das duidelijk ook ja, en ook dat je er nog nooit 1 gehad hebt.
gebrek aan levenservaring heet dat.
khoop dat jij ooit een keer in een diepe dip komt en dat iedereen hetzelfde tegen jou zegt als jij nu tegen teun zegt.
 
Hoe oud ben je Enrico? Vast jaartje of 2/3 ouder als Teun, misschien daardoor iets meer levenservaring en meer gehard... maar je maakt nu eigenlijk probleem van probleem, maja... :)

/edit

Wahid, misschien is dat wel zow, maar misschien komt dat door hetgeen wat jij hebt meegemaakt, jij bent ook ander persoon als Teun, en relativeert dingen anders dan hem, en je hebt meer levenservarig idd... duz jij vind het probleem van je Teun maar een probleempje, Teun zat er mee, en moest er ff vanaf, misschien was er toen niemand anders om tegen te praten... ik vind dat wel allemaal een beetje respect voor me kaar moeten kunnen opbrengen, en niet moeten zeggen 'Ergens anders is het erger' wat op die andere plek is degene op dat moment niet, en heeft er niets aan... Teun is er nu vanaf, voelt zich misschien wat beter, en daar gaat het eigenlijk om :) En over dat ISTuning gedoe, das opgelost, de fout ligt denk ik niet bij 1 van de 2 maar bij alle 2, ik weet er verder ook nx van, maar dat mag eigelijk hier geen betrekking op hebben :)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top