Waarom ik altijd..

Status
Not open for further replies.
:D.. idd.. Ik ga weer een leuke vraag posten over het koelvloeistof gekloot dus allemaal :P..
maar dat ga ik vanavond zeker doen... En ik heb zin om te karten morgen.. zaltbommel
 
Mja, ik heb geen ervaring met jongere zusjes ofzo mgoed. Als ik het goed begrijp ben jij de middelste van 3 kids? De middelste is dan vaak de lul bij de ouders... gek genoeg.

Dat van in de schaduw staan snap ik wel. Mijn 2 zussen zijn 10 en 13 jaar ouder, hebben paar studie afgerond, werken nu, hebben huis gekocht, gezin etc. En dan kom ik met m'n getwijfel... Ik heb geen idee wat ik wil qua opleiding, terwijl zij alles vrij soepel gedaan hebben. Dat voelt soms best klote.

Wat scooter betreft... Zit bij mij ook altijd tegen hoor, ik kan altijd 30x op een dag naar de edaler fietsen omdat ik altijd dingetjes vergeet en er tapeinden ofzo mol gaan.

Nou, suc6 dermee en hopen dat je scoot snel mag vlammen :)
 
Volgens mij heeft iedereen wel's zo'n kuttijd, ik zit nu ook met veel te veel dinegn aan mijn kop; ga ik verder met school, of ga ik een jaar naar nieuw-zeeland (famillie), zou ik wel verder gaan met scooters, gewoon veel te veel!
Maarja, het gaat vanzelf wel over, en als je nu je kop boven water weet te houden heb je het later ook een stuk beter, owja...van mijn irritante zusje heb ik weinig last omdat ik eigen computer heb --> alles bij de kern aanpakken :P
 
heb ik dus nu ook .. eigen pc :P... maar msn staat nat.. op die van moi.. nu niet meer.. ff een utp kabel halen en een netwerk.. daar van af.. dan haar maar een tijd gaan negeren, en die bandrecorder gaat door..en idd.

THX YOU ALL :)
 
Zusjes kunnen je hoofd echt helemaal gekmaken, soms wilde ik dat het een broertje was, die kan je tenminste nog op zn smoel slaan....
 
in dit geval ben ik dus het kleine broertje :D
en idd op bek slaan helpt david :)
maar als je zusje je verrot scheld ken je toch wel wat terugzeggen of zo ? :?

en over MBO.. wat schijt jou dat :)
ik heb vbo gedaan en ben er maar net geslaagt
nu werk ik 4 dagen per week op bouw en ik ben ook pas 16 :)
dus de slechtste ben je echt niet :)
 
Mjah AB-Paultje Teun is gewoon fatsoenlijk (ahum :p ) mjah dan gaan ze ouders nog meer zeiken denk k ...
En sushi .. ik moet het niet in mn hoofd halen me broertje te meppen dan word me ma HELEMAAL para :(
 
Hmzz, gelukkig valt het hier dan nog wel mee als ik het zo hoor...

Maareh dude, wat ook goed is, is dat je weer beetje vrolijk aan worden bent, s goed... Kijk inderdaad ook naar de goede kanten en fuck je zusje! Uhh, jah !? (Niet te letterlijk nemen, alhoewel, misschien houdt ze d'r smoel dan es!:))

En zoals ik het nu hoor, gaat het helemaal goed komen!

Prettig weekend jongen, succes met je project, dat moet lukken, ik heb zelf ook niet ontzettend veel kennis van scoots maar ga zo ook lekker de schuur in, rustig ff aan werken.

Greetz arthur
 
Ik heb alleen een grote zus hier thuis, en die was vorig jaar ook ubers irri en kon je op leuke plekken raken. Maar zoals velen hier zeggen gewoon negeren, en dat werkt. En als ze wat negatiefs over haar zegt gewoon meelullen, dat werkte bij mij ook vet goed. Gelukkig is me zus nu minder thuis en nu is ze wel chill :)
En over die scooter, je hebt een vet mooie SR, benk wel jaloers op :W. Maar mij lukt ook echt niet alles in 1x en mij zit ook wel veel tegen. Of je gaat naar de dealer en je krijgt weer het verkeerde mee. Dan reageer ik me lekker op de dealer af :) En als iets niet lukt. laat het dan maar ff lekker liggen, je zin komt vanzelf wel en kijk er dan es goed naar en het lukt! Ik heb het nu ook met me voorvelg :( Vraag anders ff hulp aan iemand met het sleutelen :) ik roep me pa best vaak en hij weet meestal wel een oplossing.
 
Doed, kijk om je heen.. Als jij denkt dat je problemen hebt kan ik je vertellen dat het niet zo is.. Denk ook eens aan mensen die het 20x zwaarder hebben dan jou en lachen om jou "problemen"..
 
echt thx 4 your reactions.. :) zeer chill.

Kijk aan kennis ontbreekt het niet.. Theoretisch zit alles goed.. maar ik heb wel eens de neiging te ver door te duwen.. over de max.. ik word moe.. maar ik zal het voor elkaar krijgen.. ik kan anders toch niet slapen.. dan beschouw ik het als een nederlaag.. ik lig er dan de hele tijd aan te denken..

En tuurlijk scheld ik terug @ zusje.. enkel ik zit niet in elkaar dat ik iemand echt wil kwetsen waar zij heel goed in is.. Damnit.. het lukt me enkel @ eikels @ school maar tegen me zusje komt er nix anders uit dan kutwijf oid..
haha.. idd Th@ de@aler.. kben fatsoenlijk :rolleyes: waar is Die biatch :P
 
Originally posted by HelT
pfff, wat een probleempjes allemaal zeg, niet iedereen kan een helT zijn blijkbaar


nope.. guess not.
En jullie begrijpen het niet helemaal enrico en onze grote helt...

Het is zo erg met me zusje dat me ouders tijdje aankwamen met overplaatsing naar een ander huis.. beetje eng wel..
ze is echt aan het bitchen.. Kga mijn kleine zusje nix doen.. maar ze haalt bloed onder mijn nagels vandaan.. tering
 
Mjah Enrico en HelT bekijk het ook eens anders ... als er een paar dingen tegenzitten dan denk je ach valt wel mee maar als er dan de hele tijd een schepje boven opkomt kan het ff teveel worden ... ken Teun verder ook niet irl ofsow mjah

En beter dat ie ff hier ze verhaal doet dan dat ie strax met een blok beton aan ze been van een brug afspringt :p
 
Dat is bullshit... je weet niet waarover je praat!
Je hebt helemaal geen zelfmedelijden... niets interesseerd je meer, je voelt je echt vaak verkankert, je krijgt overal schijt aan en je motto..., ook de mijne is echt:

'LIFE SUCKS AND THEN YOU DIE'

Ik heb nu al 1,5 jaar een kloteperiode... zit nu een half jaar aan anti-depressiva pillen... gaat nu wel iets beter, maar echt lekker voelen... NEE..., lang niet altijd!
Je kan inderdaad het beste je mind ervan af zetten, maar het is echt allemaal makkelijker gezegt dan gedaan.
De meeste weten gewoon echt niet hoe je je kan voelen op zulke momenten!
 
Enrico.. ik heb je altijd al een Lul gevonden.. sorry moet er ff uit.. maar nu ben je ook benoemd tot zelfingenomen aars..
sorry modden..
maar hij hoefde niet te reargeren, deed het toch.

En helt.. het is al beter.. khad gisteren echt ff kut gevoel.. oom tante gingen scheiden.. opa ging tijdje geleden dood.. daar komt nog een kutte school bij en gezeik thuis.
Was even teveel.
 
Je ouders gaan ook op ten duur dood.... binnenkort is het vakantie... ga relaxte dingen met vrienden doen voordat je die ook kwijt raakt. En fuck die scooter, kweenie hoor maaruh desnoods verkoop je dat ding ofzo.
En gewoon schijt hebben aan je ouders en je zusje. Over een paar jaar ben je van ze af.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top