Waarom ik altijd..

Status
Not open for further replies.
ja dat is zo.... ik ga over anderhalf jaar op kamers.. dan ben ik eindelijk van ze af.
maar het gaat al beter... jullie hebben me echt opgefleurd

9||6 :love: ...
zeer chill jongens dat ik hier ff terecht kon met mijn gezeik.

Forumliefde :p..

laters
 
Gddamn nu word ik hier door 1 of andere kleine kut hoer nog een zelfingenomen lul gevonden ook alleen omdat ik mijn mening geef over jou o zo verschrikkelijke problemen... Nou ik kan je vertellen dat ik mensen ken die ECHT problemen hadden (moeder overleden aan kanker in paar maanden tijd en zelf gehandicapt worden lichamelijk etc.) en daardoor vind ik jou verhaal voor wankers! Mag toch of is dat verboden?

Ga gou je zusje pesten idioot..
 
Originally posted by Enrico@nrg
Gddamn nu word ik hier door 1 of andere kleine kut hoer nog een zelfingenomen lul gevonden ook alleen omdat ik mijn mening geef over jou o zo verschrikkelijke problemen... Nou ik kan je vertellen dat ik mensen ken die ECHT problemen hadden (moeder overleden aan kanker in paar maanden tijd en zelf gehandicapt worden lichamelijk etc.) en daardoor vind ik jou verhaal voor wankers! Mag toch of is dat verboden?

Ga gou je zusje pesten idioot..

Hier help je hem ook niet echt mee :rolleyes:

Ik snap Enrico ook wel, want eerlijk gezegt is het niks vergeleken met wat Enrico beschreef.
Ik denk dat er wel meer mensen zijn op het forum die het slechter heb dan jij Teun, maar die willen het gewoon niet posten omdat het dan lijkt of ze aandacht willen en kicken op zelfmedelijden.
Ik heb zelf ook een aantal kutperiodes gehad en vind het niet nodig om het hier te spuien, het kan idd ook gewoon goed zijn om te luisteren wat leeftijdsgenoten (hier @ forum dus) er van vinden, maar kan je dan niet beter met vrienden ofzo gaan praten?
Ik kan natuurlijk wel begrijpen dat je het kwijt wilt maar er zijn genoeg mensen die het vele malen erger hebben.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe sterk je in je schoenen staat...

Ik zou hier wel 3 pages over vol kunnen schrijven, want ik vind het moelijk uit te leggen hoe ik erover denk, ik wil geen van jullie dus aanvallen maar ik kan me wel verplaatsen in jullie standpunten.

Soms zie je wel's threads van dit genre vol met vragen om medelijden en aandacht.
Sommige mensen moeten gewoon ff nadenken en rustig aandoen, i.p.v. een thread plaatsen en doen alsof hun wereld vergaat. (Geldt dus niet voor iedereen hè!)
 
Kan wel een paar punten opnoemen waarom het een wanker is:
-600 euro nou woeiii das veel.. Geef ik ook elke maand uit
-scooter kapot is het risico, lekker belangrijk ik stond ook te lachen toen zuiger kapot knalde op testbank lekker boeiend
- ruzie met zusje ook lekker belangrijk.. Als je een beetje verstand hebt sta je daarboven..

Ga nadenken man..

Oja, nummer van de kindertelefoon: 0800-0432 gratis & anoniem elke dag van 2 tot 8 uur...

Suc6!
 
Yo teun...

ik ben het eingelijk met dna-menno en evil knievel meeeens... ik vind het zoiezo beetje ver gezocht om problemen prive @ forum te gooien maarja das mijn mening.. ook zijn er heel wat mensen die ergere problemen hebben dan jij @ the moment.. waarschijnlijk als iedereen zulke dingen post zie je alleen maar deze "shit" in general chat... ik krijg af en toe gedachtes met dit soort topics dat mensen aandacht zoeken ofzo of dat ze iets willen posten... Nu ken ik me totaal vergissen en dat je echt in een diep dal zit... maar ken je het beste gewoon met vrienden enz besrpeken die in irl met je omgaan....


succes verder..

en schop dat 13 jarig meisje man!
 
ik snap het ook niet.
dat lc ombouw verhaal dat doe je toch in 1 dag :S

ook zonder ervaring.
beetje slangenklemmen gebruiken en klaar is kees.
daarnaast is het niet slim om iemand op het forum uit te schelden voor lul |(
 
Originally posted by Enrico@nrg
Kan wel een paar punten opnoemen waarom het een wanker is:
-600 euro nou woeiii das veel.. Geef ik ook elke maand uit
-scooter kapot is het risico, lekker belangrijk ik stond ook te lachen toen zuiger kapot knalde op testbank lekker boeiend
- ruzie met zusje ook lekker belangrijk.. Als je een beetje verstand hebt sta je daarboven..

Ga nadenken man..

Oja, nummer van de kindertelefoon: 0800-0432 gratis & anoniem elke dag van 2 tot 8 uur...

Suc6!

Amen! 8)
 
Originally posted by Super Ronnie

daarnaast is het niet slim om iemand op het forum uit te schelden voor lul |(

Die gast ken mij niet eens en denkt meteen te weten dat ik een lul ben... Als hij nou nog ff replyed dan ist klaar want dan komt de abusman..
 
Originally posted by Enrico@nrg
Je maakt van kleine dingen grote dingen, en dat gaat nergens meer over op een duur.. Jij heb gewoon teveel medelijden met jezelf..


Weet je ook wat het is als deze kerel echt problemen heb zal ie heus niet alles hier gaan neerzetten en zal dan heus wel meer aan de hand zijn ,maar dat is gewoon prive.
Kijk er zijn zat mensen die wat hebben en een "kut"leven hebben,maar de 1 gaat er beter om dan met de ander :)

Ik heb zelf ook wel een redelijk gaar moment:'( maar dat hou ik liever voor me en vertel ik niet aan jan en alleman.Maar als ik het vertel aan degene die ik het toevertrouw dan lucht het wel op.

en 2 topic starter ga zoals 100x gezegt met iemand praten,het lucht zeker weten op en je ouder zullen heus wel luisteren :)

good luck:*
 
Ik reply wel.. Staat er ergens dat alleen mensen met positieve gedachtes mogen replyen of zo? Ik lees het nergens.. Ik ben al die topics gewoon strontbeu dan looptie te zeiken over zijn standaard cilindertje en gaat Ivo en Joel van weet ik veel wat de schuld geven om gewoon medeleven te winnen en nu weer zo een topic..

Wanneer moet dit dan stoppen? Mama de wc-eend is dood of zo?
 
Originally posted by Enrico@nrg
Die gast ken mij niet eens en denkt meteen te weten dat ik een lul ben... Als hij nou nog ff replyed dan ist klaar want dan komt de abusman..


ey kerel ik weet dat jij het onzin vind en ik val je ook totaal niet aan(je bent wel liev:* ) maar laat die kerel gewoon zijn verhaal doen en lees dit dan gewoon niet:) is toch niet zo'n probleem dat hij het post hier??Dit kerel voeld zich er beter bij en tenslotte zijn wij om elkaar tehelpen toch:*

oi ferenc
 
Mja, je kan toch ook wel snappen dat als ik WEER zo een topic lees het een beetje beu raak en aan de titel kun je ook nog niet eens zien waar het over gaat.. Ik denk dat de helft van de mensen op dit forum wel zulke "problemen" heeft als het niet erger is.. Daarom hoef je toch niet zo een topic te openen zeker? Ik vind dat het gewoon klaar moet zijn met die shit.. Als het nou iemand is met echte problemen kan ik er nog wel inkomen maar dit gaat echt nergens over...
En jij ben ook wel liev or ferenc:*
 
Ben het wel een beetje met enrico eens. Kan aan je merken dat je wel degelijk veel zelfmedelijden hebt. Misschien niet bewust maar het is er zeker wel. Check de titel.
 
mensen die dit afschuiven als zijnde "wat minder erge problemen": bedenk wel, er is weinig zo subjectief als hoe erg een probleem is. wat voor de 1 nix voorstelt, kan de ander wel een paar dagen down van zijn. voorbeeld: gaat heel jouw leven over rozen, en gaat er een keer iets mis, kan je daar erg mee zitten. is heel je leven fucked up, en gaat het zelfde mis als bij de ander, dan denkt diegene die meer meegemaakt heeft misschien van: ach, zo erg is het niet.
ik denk dat je dit als buitenstaander in elk geval nooit echt goed kan beoordelen, nou ja, een ventieldopje verliezen is veel minder erg als een ouder, of een ander persoon waar je veel van houd verliezen, maar bedenk wel, het is van zoveel factoren afhankelijk, en zo persoonsgebonden hoe iemand zijn probleem opvat, ik denk dat je mensen wat dat betreft beter in hun waarde kan laten..

[disclaimer]
ik val hiermee ab-so-luut niemand aan..
[/disclaimer]
 
Originally posted by -[inferno]-
ik kan best begrijpen dat enrico enzo dit sneu vinden, maar reply dan niet :|

Jij bent ook iemand die het te laatste tijd moeilijk heeft gehad, hoorde ik, ook via msn...

Zo te horen begrijp jij Teun wel... En daarom niets negatiefs.

Maareh erik kom op zeg, als die kerel het niet meent, waarom zou ie dan zoiets posten... !? En als ie zelf al zegt dat ie meer leuke dingen gaat doen en biertje drinken met z'n vrienden dan zal het met het tekort aan aandacht ook best wel meevallen.

Sommige mensen zit emotioneel sterker in mekaar dan anderen, wil nu niet meteen zeggen dat Teun niet sterk is ofzow, maar jah wat de een niet raakt kan een ander wel erg mee zitten...

En als IK dit zo lees, ga ik het woord zelfmedelijden EGT niet gebruiken hoor... volgens mij was jij zelf gewoon ff toe aan weekend, ga er een gezellige avond van maken neem ee biertje erik (Iedereen trouwens!)en laat iedereen die Teun wil steunen dat lekker doen!

Zo, nu ga ik weer verder met eten, shalom chavarim!
 
Dude... relaxed, dat zal heus wel meevallen...

Als we de sfeer hier een beetje chill houden blijft iedereen happy en komen er helemaal nie meer van dit soort topics, hopelijk...

Groetjes (K)(K)(K)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top