Sensation 2005 White of Black Wie en waarom

ik wilde naar white maar mijn vrienden kwamen er op het laatste moment achter dat ze dan op vakantie zijn :|. volgend jaar dan maar :p.
 
wss naar Black dit jaar :) , aangezien k gehoord had dat White al was uitverkocht en van die muziek begint mij na een tijdje wel te vervelen...
 
Kgaat zeker weer naar black :D wordt de 3de x :p :) kmoet even datum prikken om die kaartjes te halen :) ik geloof dat de 6 mei ofzo in de verkoop gaan bij free record shop enzo

waarom: Tis gewoon super :D ksnap totaal niet trouwesn dat white is uitverkocht ieder jaar kut berichten erover maar toch ieder jaar binnen paar uur uitverkocht :S
 
Zijn er mensen hier van onder de 18 .. word er om legitimatie gevraagt etc ik woon zelf in almere das dus heel dicht bij het strand voro defqon daar wil ik graag heen maar hoe zit het eigenlijk met leeftijden ???
 
Leeftijden word niet of nauwelijks gecontroleerd :). Als je 15 lijkt word je er uitgetrokken denks ;) Verder valt de legitimatie enorm mee! Ik zou zeker je plan doorzetten!
 
ja dan ga ik morgen zeer zeker langs de verkoopadressen !!! bedankt :D en kom ik der eht niet in verkoop ik me kaartje wel voor de ingangen voor de dubbele prijs :D
 
Ruben said:
Leeftijden word niet of nauwelijks gecontroleerd :). Als je 15 lijkt word je er uitgetrokken denks ;) Verder valt de legitimatie enorm mee! Ik zou zeker je plan doorzetten!

Vraag dat maar eens aan siep@wokkel en twistednrg...
Ze gingen met mij mee op een kaartje en siep kwam er niet in, legitimatie...
 
re

Ik gaat fijntjes na defqon 1 toe in juni heb er egt al vette zin in kaarten zijn al in pocket nu nog ff het vervoer regelen.
En knalluh maar
 
Back
Top