Sensation Black

Whoeeeizzzz ik ben net terug van the world leading dance event!!! :D
Het rouleerde echt zeeeeer zwaar!! Alleen beetje vreemde mensen allemaal en nou niet echt veel bloedmooie dames, maarjah, zeker wel naar m'n zin gehad.
Er hing echt een enorm relaxe sfeer, geen 1 opstootje ofzo gezien.
Ook nog even met DJ Dana staan praten :W

Nog meer mensen een reactie op dit feest...??
Zou ik wel graag willen horen. ik wou eerst ook gaan maar toch niet gegaan omdat er te weinig heen gingen van onze groep..
volgende feestje beter.. zowiezo naar 4 elements op 7 september..

Nou ben pas geleden naar Chesterfield Laballand geweest in Heineken Music Hallen.. dat was ook echt drama!!
Mja kut id&t feesten?? ik vond shockers best vetjes..

Originally posted by Sebas!
KneTTeR, zeker je eerste feest?

:r

Wat een kutfeest!

Ik sluit me bij Blaze aan.

Nou niet echt. Het was echt wel erg, alleen mauro picotto was wat minder, maar dit was dus echt wel 100x beter als dat zielige white feest.

ik na sensation :D

DSCF0027.JPG

Originally posted by Lord of Panic
Whoeeeizzzz ik ben net terug van the world leading dance event!!! :D
Het rouleerde echt zeeeeer zwaar!! Alleen beetje vreemde mensen allemaal en nou niet echt veel bloedmooie dames, maarjah, zeker wel naar m'n zin gehad.
Er hing echt een enorm relaxe sfeer, geen 1 opstootje ofzo gezien.
Ook nog even met DJ Dana staan praten :W

LADY DANA, onze gabberin heet Lady Dana, ok, ze is nu hard house, maar ja wie niet. Gabber wil be back.

Feeste die zeker de moeite waard ware, H4L, Moh

Hardcore Ressurection :W

Daar gaan Blaze en ik saampjes naar toe :-: :*

Als je LIEF bent, mag je mss wel meej :D

Sensation zelf, nja, vond t soft, ben heel de avond met blaze opgetrokken bijna en zn maten, alleen met Dana ging ik ff stuiteren.

en IK MOET godver op die dvd staan, ben vaak gefilmd, stond helemaal tegen t hek aan :D

goddamnit ik ben gaaaar,
zit nu op mijn werk :'(

en het volgende stampfeessie wordt idd HR, eindelijk weer es echt uit mijn dak.

en wat is er mis met tarzan :p 8)

Mijn volgende stampfeest (en 1e stampfeest :rolleyes: ) wordt qlimax @ silverdome in Zoetermeer!!! 5 a 10 minuten fietsen voor moi :D

Robbert

ik ga ook naar Qlimax in de Silverdome... Hopen dat ik dan me rijbewijs heb, anders wordt het weer fijn met de NS :(...

Vond Sensation beetje errug kut. Picotto vond ik zo super tegen vallen, terwijl Dana ook wel eens betere sets heeft gedraaid (bv live @ thunderdome '98). Sfeer was wel goed, veel mensen aan de pillen = altijd gezellig.

Bas

Back