ga jij naar Sensation ??

't ws de bedoeling dat we gingen. Maar ja, nadat we de prijzen hadden gezien zei de complete groep af te haken. Op me vriendin na dan. Volgende keer beter.

Hebben jullie voor de flauwekul al gekeken op marktplaats.nl voor de 2dehands kaartjes??? Moet je doen, lach je je rot.... :|
 
Ik heb toch echt thuis een hele dikke liveset van Darkraver @ Sensation Black liggen hoor........
Maar eh, ik ga niet!


8)
 
Originally posted by Aidix
{!NEEN!
Ik ga echt geen volslagen krankzinnige 60 euro uitgeven voor een feest waarvan ik 3/4 van de sets ook nog eens bagger vindt.

Voor dat bedrag ga je 5x naar Mazzo/OffCorso/Asta/Whatever, dan weet je wat je krijgt :rolleyes:

5x? :D ;)
 
Originally posted by Kneiter
Sensation is voor mietjes, vind het net de TMF awards :+ :L

Inderdaad, echt het meest commerciele dancefeest zo ongeveer.

Wel vet dat al die sukkels er gewoon dik geld voor betalen, waarom? Juist omdat het "Sensation" is!! Hulde voor ID&T en hun marketing.

Sensation 2000, dat ik die gemist heb vind ik nog wel spijtig, maargoed. Heb de cd ervan, lekkere cd.
 
sommige mensen zijn weer helemaal gekk van de rolling stones , als je helemaal verzot bent op dat soort muziek denk ik dat je er wel wat voor over heb...
maar je moet gewoon zowiezo op tijd zijn met de kaartverkoop
 
njah net als met dancevalley,pinkpop en lowlands

boiet niet wat er komt of hoe bagger het de vorige keer was, het word toch uitverkocht

verontrustend:rolleyes:
 
Back
Top