Met welke betalings methode betaal jij bij een shop?

Ideal is dat in de meeste gevallen ook zo.

Wij hebben nu bankoverschrijving, en ideal.

Toch doen veel mensen bankoverschrijving alleen snap ik dit niet..

En wat vinden jullie van rembours?

Gr,

Bespaar jezelf de moeite en begin niet met rembours. Hierdoor zul je een hoop geweigerde pakketten binnen krijgen. Wat alleen maar meer moeite kost.

Wat ik even niet begrijp is waarom neem je idd niet even contact op met grotere webshops ipv de mening van wat mensen op een forum vragen?
 
Bespaar jezelf de moeite en begin niet met rembours. Hierdoor zul je een hoop geweigerde pakketten binnen krijgen. Wat alleen maar meer moeite kost.

Wat ik even niet begrijp is waarom neem je idd niet even contact op met grotere webshops ipv de mening van wat mensen op een forum vragen?

Precies, toch heb ik wel het idee dat mensen vaak voor rembours gaan.
En om toch mee te kunnen doen moet je soms wel hé!

Nou ik wilde graag de reacties van de mensen die zelf in de doelgroep zitten ook horen. Ben gewoon een groot onderzoek aan het doen over verschillende dingen waaronder dit.

Bedankt allemaal voor de reactie!
 
In Nederland Ideal, internationaal paypal. Werkt altijd het makkelijkst.

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om direct van je rekening af te schrijven? Ik moet het altijd overmaken en dan 2 daagjes wachten.
 
In Nederland altijd iDeal, buitenland koop ik nooit wat.

Maar denk dat je onder rembours toch wel moet doen, omdat er veel mensen zijn die geen gebruik kunnen maken van iDeal, tenminste, veel van mijn leeftijdsgenoten niet (ben 17) en dat is toch wel een groot deel van je doelgroep.
 
Maar dat is ook wel de doelgroep die pakketjes niet aanneemt denk ik, en dat kost 15 euro aan verzendkosten..
 
Ja maar als webshop kan je dat gewoon factureren, dat staat in de voorwaarden van een shop. Daarmee pakken ze zichzelf dus uiteindelijk. Overigens vind ik ideal in nederland handig en ik heb wel eens wat via paypal op ebay gekocht, eerst wat huiverig, maar dat ging toch verrassend goed.
 
Precies, toch heb ik wel het idee dat mensen vaak voor rembours gaan.
En om toch mee te kunnen doen moet je soms wel hé!

Nou ik wilde graag de reacties van de mensen die zelf in de doelgroep zitten ook horen. Ben gewoon een groot onderzoek aan het doen over verschillende dingen waaronder dit.

Bedankt allemaal voor de reactie!

Laat het hele idee maar varen van rembours hor ;). Kan je vertellen uit ervaring dat dit een methode is die eigenlijk zeer achterhaald is en alleen maar fraude en extra moeite in de hand werkt.

De doelgroep van 17 waar hier over wordt gepraat zonder ideal of wat dan ook lijkt me sterk. Je hebt de afgelopen 5 jaar toch niet onder een steen geleefd. Iedereen heeft op het moment wel internetbankieren. De paar jochies die dan niet kunnen bestellen maken het dan maar handmatig over ;).
 
In Nederland Ideal, internationaal paypal. Werkt altijd het makkelijkst.

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om direct van je rekening af te schrijven? Ik moet het altijd overmaken en dan 2 daagjes wachten.

bankrek aan je paypalacount koppelen..
 
Ideal vind ik ook het fijnst.

- Veilig
- Je bestelling wordt direct aangenomen
Veilig zou ik maar niet te snel roepen, ideal is namelijk niet zo veilig als je hoopt/denkt. Ik heb ze toen aangeboden een lek te dichten waar ze volgens hun een notitie van gemaakt hebben maar heb er niks meer van gehoord:p
 
Veilig zou ik maar niet te snel roepen, ideal is namelijk niet zo veilig als je hoopt/denkt. Ik heb ze toen aangeboden een lek te dichten waar ze volgens hun een notitie van gemaakt hebben maar heb er niks meer van gehoord:p

Welk bedrijf was dat?
Ideal is de veiligste manier van werken, ideal loopt namelijk via je eigen bank en niet die van de shop.

Er zou in mijn idee helemaal geen lek kunnen zijn. want ik kan namelijk in 2 keer zien of het geld echt goed is overgemaakt.
 
Klopt, het ligt ook wel deels aan de nalatigheid van het bedrijf want die controleerde blijkbaar niet of het daadwerkelijk op de rekening stond. Maar ik kon bestellen zonder te betalen
 
Back
Top