This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vuurwerktopic 2006/2007

wij hadden ook een nitriaatmat afgestoken, dus daarna zoveel mogelijk van de niet afgestoken dingen opgepakt en in een emmer met water gegooid. is er nog zo'n kind van 7 dat iets opgepakt heeft. 2 vingers gebroken en hele hand op liggen... aaltijd jammer zulke dingen

Ik had een mooie snake pot van DC... was wel tof.. en nog wat pijlen... hier begin van de aaf al wat afgestoken. Toen naar mn vriendin.. ik naar buiten, fles in de grond, pijl er in.. gooit er een of andere kut sjonnie op het pleintje iets wat illegaal was en keihard klapte.. mn ene oor suisde meteen en ik voelde soort van zweepslag op mn ene bovenbeen en arm... zag daarna zo'n dik stuk rond karton vallen.. was ik dus geraakt.. ik tralalala lekker mn pijlen afsteken.. ga daarna naar binnen.. helemaal bloeden en dik kutvolk.. doe dat soort dingen lekker ergens anders... elleboog is nog helemaal dik.. kan m lastig "scharnieren" en me bovenbeen doet gewoon pijn...

Gisteren in OBL was het ook ziek, hier in mn eigen dorp ook. ME moest plein weer leegvegen 8P

Alle ruiten lagen er overal uit, veel alarmen die afgingen door de klappen enzo.

Ja puttershoek was weer aardig hopeloos...

Maar wat een stel hersenloze liepen er rond. Ik heb zelf 0,0 vuurwerk aangeraakt, hou wel van een beetje sensatie dus was wel op het plein te vinden.
Maar pijlen schieten naar mensen moet je gewoon niet doen, ook al is het politie, op den duur zag ik ook flessen en stenen en zelfs een hoefijzer richting politie/ME gaan. Uiteindelijk kwamen er ook nog wat politiehonden om de hoek kijken. Geloof dat het gedonder tot half 5 is doorgegaan ofzo.
Vind alleen wel dat de politie een beetje uitdagend deed. Als je met je autootje langs een dronken menigte met vuurwerk rijd lok je het naar mijn idee gewoon uit, om wat naar je toe gegooid te krijgen.

Iemand die toevallig een nederlandse 100.000 klapper heeft vergeleken met een belgische?

Als ze het net zo goed doen (wat ik erg betwijfel) scheeld dat volgend jaar weer een ritje naar belgie :+.

Kut pirat specials
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=21576&stc=1&d=1167732307[/ir]

Bij een vriend van me, ging binnen 0,5 sec af :X

Last edited:
staan die specials om bekend ook hoor..

iig ik had vorig jaar een doosje wat ook allemaal zo snel afging, en had het ook wel meer gelezen.

bv de boller a of een widowmaker zijn een stuk betrouwbaarder.

Ik had er voor de zekerheid bij allemaal een lontje opgeplakt. Maar de vertraging was goed. Wel klote zeg, hij mag blij zijn dat hij niks mist.

sow dat is wel leuk vuurwerk. Hoeveel heb je in totaal uitgegeven?
Denk dat ik volgend jaar weer aan de mortieren ga, laatste keer was 3-4 jaar geleden @ 3".