Vuurwerktopic 2006/2007

Je moet dat kapje van de paal afhalen aan de onderkant en die opblazen met een lawinepijl. die schiet dan omhoog en blijft in de knik hangen en ontploft ( DUH ) en dan POEF de hele buurt zonder stroom:X kom ik thuis me moeder ja we zitten zonder stroom ik zo uhh joh hoe komt dat :X

:D, je brengt mensjes op slechte ideetjes :#

die was idd nog leuker geweest:D.. maar dit was ook wel vrij comisch.. we hebben echt teveel gesloopt..

zegmaar niemand in die wijk heeft meer schuttingen.. die liggen nu nog na te smeulen.. incl de reclame borden van de voetbal club daarzo..

Sja, kben zelf ook niet meegelopen met het halen van de schuttingen.. of die dingen.. ik heb al genoeg gelopen voor dat vuur (lees pallets, bomen etc).. maarja wat een dronke meenigte wel niet kan doen om het vuurtje aan te houden..

die was idd nog leuker geweest:D.. maar dit was ook wel vrij comisch.. we hebben echt teveel gesloopt..

zegmaar niemand in die wijk heeft meer schuttingen.. die liggen nu nog na te smeulen.. incl de reclame borden van de voetbal club daarzo..

:| dit vind ik dus weer jammer....
die lantarenpaal was toen ik 14 was ofzo en me iq nog niet zo hoog had als nu... +pippi+ . Dingen slopen is triest, In D-H zijn gisteren auto's in de fik gestoken, als ik had gezien dat iemand dat had gedaan had ik hem toch persoonlijk het leven uit geschopt. Je moet maar zo denken JIJ vind het ook niet leuk als je in eens je schutting op het vuur ziet liggen...

Maykel en ik stonden op een balkon.. hadden we net zo'n zak met astronauten naar beneden getieft waar een stel +/- 15 jarigen mee bezig waren.. waren ook 2 negerts bij...
Gooi dus een nitraat er naast in de bosjes, al die lui schrikken hun redelijk dood maar die 2 gekleurde medelanders gingen echt helemaal bukkend wegrennen enzo :P (net zoals dat filmpje van die auto met boot-luchthoorn) Dat was echt goed hilarisch 8P

Dat was mooi :winner:

Bij ons was het gister al ellende op dorp, hele troepen kindertjes van een jaar of 10 die met vuurwerk liepen smijten. Vroeger werd je dan in je kraag gevat door de veldwachter :P

Gisteren in OBL was het ook ziek, hier in mn eigen dorp ook. ME moest plein weer leegvegen 8P

Alle ruiten lagen er overal uit, veel alarmen die afgingen door de klappen enzo.

:| dit vind ik dus weer jammer....
die lantarenpaal was toen ik 14 was ofzo en me iq nog niet zo hoog had als nu... +pippi+ . Dingen slopen is triest, In D-H zijn gisteren auto's in de fik gestoken, als ik had gezien dat iemand dat had gedaan had ik hem toch persoonlijk het leven uit geschopt. Je moet maar zo denken JIJ vind het ook niet leuk als je in eens je schutting op het vuur ziet liggen...

indd, een paar verkeersborden ofso is altijd leuk, maar dingen waar mensen veel geld voor betaald hebben( reken maar dat een mooie schutting aardig wat geld kost, en denk niet dat de gemiddelde student dat geld op zn bankrekening heeft staan om het te bekostigen)..

Maarja:).. lfb , als iedereen het maar gezellig heeft gehad toch!:W over 364 dagen weer!, heb er nu alweer zin in:D

ik kan het wel snappen dat je een vuilnis bak opblaast enzo, maar blijf nou af van mensen hun spullen... daar bezorg je mensen gewoon hoop verdriet en pijn mee.

hier spreekt trouwens iemand die 0.0 aan vuurwerk heeft geschoten, en dat best erg vond later.. volgend jaar ga ik ook aan de vuurwerk.. hoort er toch bij

verkeersborden/prullenbakken IS OOK BETAALD!
door de gemeente en die haalt het weer bij de mense in de gemeente vandaan...
IDD waaronder JIJ zelf en je ouders/verzorgers

naja op dat moment was het best grappig.. maar jullie hebben ook wel gelijk.. maja als ik er al wat van zou zeggen, denk je dan echt dat 15 dronke gasten naar alleen mij zouden luisteren... (met het oog op die schuttingen)

hier spreekt trouwens iemand die 0.0 aan vuurwerk heeft geschoten, en dat best erg vond later.. volgend jaar ga ik ook aan de vuurwerk.. hoort er toch bij

Idem. Wel massol dat de buurt waar ik was om 12 uur fucking veel geld er aan had uitgegeven, dus mooie dingen gezien. Maar zelf afsteken is in principe leuker.

Net nog even naar de jaarlijkse vuurwerk show van een vriend van me geweest. Hij en z'n pa zijn redelijk addict, het was dan ook 25min. lang genieten. Zowel legale als illegale shit.

gisteravond/nacht een leuke tijd gehad, met ong 80 shells van 3, 4, 6, 8 inch + een 2,5 inch watermortier.

Ook nog paar mooie potten zoals mixed emotions en wat leuke batterijen.
Zodra de film digitaal is zal ik hem zeker online zetten..

Zijn hier nog mensen die zelf ook shells schieten?

weet je wat ik pas vervelend vind, kleine kinderen van 5 jaar die gewoon zonder ouders de hele dag buiten op straat lopen en kanker en tering roepen als er weer iets de lucht in gaat, afgestoken vuurwerk oppakken, naar vuurwerk toe lopen wat niet af is gegaan en noem maar op....

dat laat je tog niet toe als ouders zijnde!!!

ach lekker laten gaan, ze leren het vanzelf af ( hopelijk :P )

Dit jaar overigens niets aan vuurwerk uitgegeven. Maar volgend jaar zeker weer naar Belgie. Wat een kutvuurwerk die nederlandse shit.

Back