gerolen
@ haagse, illegale circuit. Veel ruilen met andere verzamelaars enz enz.
Ben al vroeg begonnen met het verzamelen van de spullen
Zou eigenlijk die 8 inch zelf niet eens houden, maar iemand waarmee eigenlijk gerolen zou worden haakte af enz enz, nog zaterdag naar belgie moeten gaan om een mortier te halen.
verder staat niet alles op de foto's had samen met een vriend meer als 80 shells. ook nog wel wat dozen truenos en wat legaal spul.
Als de film digitaal is komt ie online!
Kan je vertellen dat dit het downloaden waard is .
http://rapidshare.com/files/10054731/jop_gaat_eraan.AVI.html
Teminste ik vind van wel.
Gehehehe... Politie heeft al onderzoek ingestelt 8P.
Tis een lawine pijl met 3 cola flessen er aan vast getaped. Iedere fles zat vol met benzine en tot slot nog een blik verf.... Goed vast getaped en gaan maar . Hele huis is nu zwart van de roet en met witte stippen van de verf geheheh
omfg wat is dat dan
sowjaaa weer een jaartje overleeft na wat geouwehoer maar bj 2-1ie gezete en gedold tot het 00.00 werd iedereen de beste wensen enz dan naar buiten met zn allen met twan en johan wat vlinders rondgooien,,,,
uurtje later naar binnen johan opzoeken hij een blauw en dik been van een vlinder en ik een blauwe zij!!!
maarjah
toch iedereen de beste wensen nogggg
deden ze bij ons ook, gooide ermee net alsof het rotjes waren..
Moet je nagaan, met time-fuse giga vlinder. waar zo'n dikke betonnen stop inzit. 2 vrienden van me blauwe plekken van denk ik wel een kleine diameter van 8 cm
welke halfe zool gaat er dan ook met vlinders gooien, dan ben je egt fout bezig:S