Vuurwerktopic 2006/2007

bij ons schieten die kleine tyfus kids ook met die buisjes, en ze gooien ook met nitraten die ze via hun broer krijgen..

begint goed irritant te worden iig.

Vraag rond overal waar je komt, voetbal/sportclub, de kroeg, school, werk, er loopt altijd wel ergens een handelaar rond. Zo moeilijk is het niet om aan vuurwerk te komen...
Alleen Giga vlinders zijn (bijna) niet meer te krijgen, supervlinders wel..

welke halfe zool gaat er dan ook met vlinders gooien, dan ben je egt fout bezig:S

Jonge gewoon op straat gooien dus niet op elkaar!!
Kunnen wel ossenaren zijn maar zo stom zijn we niet!
En da halve zool gebeuren kun je ook gewoon normaal zeggen of gewoon je bek houden!

de vlinders klapten 10m van johan af en er vloog een stuk karton fso tegen zijn been aan!!!!!!

mazzel

Zal wel dat gips/beton/whatever dat harde spul zijn wat tegen zijn been aanvloog, heb dat ook bij nitaten gehad 3 x ofzo en 3 bloeduitstortingen er van :)

Ik heb 2x net geluk gehad met dat K*T beton..
Vorig oud en nieuw toen ik een Pantservuist aanstak met aansteker, werd er een stuk beton gelanceerd op moment dat ik hem aanstak vlak langs me gezicht heen (me gezicht op 40cm afstand oid) Hij knalde nog niet maar ik weet ook niet wat ermee gebeurde.
Dit jaar met een Timefuse supervlinder toen ie knalde stuk beton tegen me wang aan, stukje naar links en ik was blind aan een oog denk ik. En dat op een meter of 10 afstand.

het blijft niet voor niks ILLEGAAL vuurwerk ;)
of je kan het stomme pech noemen. Maar ik weet ook wel dat het bijna nooit gebeurt magoed, het is en blijft illegaal vuurwerk en het beton is hard, maar bij een rotje in nederland krijg je iig geen beton tegen je aan :P

Ik heb 2x net geluk gehad met dat K*T beton..
Vorig oud en nieuw toen ik een Pantservuist aanstak met aansteker, werd er een stuk beton gelanceerd op moment dat ik hem aanstak vlak langs me gezicht heen (me gezicht op 40cm afstand oid) Hij knalde nog niet maar ik weet ook niet wat ermee gebeurde.
Dit jaar met een Timefuse supervlinder toen ie knalde stuk beton tegen me wang aan, stukje naar links en ik was blind aan een oog denk ik. En dat op een meter of 10 afstand.

- Bij die panzerfaust knalde de strijkkop uit elkaar, gebeurd wel vaker bij die oude dingen ;) (oude rotzooi :rolleyes: )

- Timefuse supers staan bekend om de enorme hoeveelheid beton die ze wegschieten, steek dr 1 af in een straat oid, en je hoort overal op de auto's/huizen/schuttingen etc een betonregen :rolleyes:

Ja, leuk spul dat vuurwerk :D :+

- Bij die panzerfaust knalde de strijkkop uit elkaar, gebeurd wel vaker bij die oude dingen ;) (oude rotzooi :rolleyes: )

- Timefuse supers staan bekend om de enorme hoeveelheid beton die ze wegschieten, steek dr 1 af in een straat oid, en je hoort overal op de auto's/huizen/schuttingen etc een betonregen :rolleyes:

Ja, leuk spul dat vuurwerk :D :+

als je er normaal mee omgaat wel, ik stak met oudjaar een nitraatje af en nam vlink afstand, hij klapt en een jochie 10 meter achter mij nog krijgt een stukie klei of wat dan ook tegen zen voorhoofd:P gelukkig was het niet ernstig

Dat beton in die super vlinders is ook best erg...

We staken 1 af op men stage boven op een afval container, zo'n grote ijzeren container.

Ding klapte en zat een deuk in de muur paar meter er naast 8P. Zitten van dat soort platen op de muur en die dingen zijn nog best wel stevig ook.

Back