Vuurwerktopic 2006/2007

Super geslaagd oud en nieuw hierzo :D

Beetje wind, niet hinderlijk, geen seconde regen toen ik buiten was, en op een uit elkaar knallende Thundering Heaven (nitraat pot 25 schots) na, niks fout gegaan :D

Ik had weer het geluk dat mijn achterbuurjongen voor 1800 euro aan vuurwerk had gekocht in belgie, we zijn van 8 tot 3 bezig geweest met afsteken.
om 12 uur ff gestopt, want toen begon het fucking hard te regenen. en toen maar weer doorgegaan om half 1. nitraatmatten van 9.5 meter zijn best leuk :D.
en hij had nog 15 andere rollen gehaald, ben nu doof :X

Oud & Nieuw was wel geinig dit jaar, had zelf niet zoveel vuurwerk maar bij ons in de straat is het altijd wel een feest. Flink aantal matten etc. Beetje jammer dat de ME om 10 over 12 al door de straat reed 8P.

ik heb ook nog steeds een piep in me oren, me schoonpa en oom van me vriendin hadden bij elkaar voor 3600 euro aan vuurwerk gekocht, toen de deuren van dat busje open gingen, kon ik me ogen echt niet geloven, 150 lawinepijlen, 7 100.000 klappers, ilegale potten van 80 bij 80 cm, en 50 cm hoog:W:W stuk 0f 250 vlinders nitraten vlindebommen.. heer-lijk!:D

keek net ff uit het raam bij me girl, er stan ongeveer 100 stokken in de grond, 3 keer raden waarvan dat is:+:+, leuke knallen geven die lawinepijlen als je ze in de grond vastzet:D

Last edited:
Haha m'n bovenbuurman had zo'n vet grote lawinepijl of iets soortgelijks.. Oke steekt 'm af, redelijk harde knal. Komt ze 5 jarige zoontje met een klein legaal potje, en die geeft me toch een knal8P 10x zo hard als die pijl :P Lawinepijl had 50 euro gekost ofzo, dat potje 5 8P Zelf doe ik al een paar jaar niet meer aan vuurwerk, geef 't geld liever uit aan een leuk feestje + bier :+ + dat me bovenbuurman nog al loaded EN vuurwerkgek is, altijd wel wat leuks te zien.

ik heb ook nog steeds een piep in me oren, me schoonpa en oom van me vriendin hadden bij elkaar voor 3600 euro aan vuurwerk gekocht, toen de deuren van dat busje open gingen, kon ik me ogen echt niet geloven, 150 lawinepijlen, 7 100.000 klappers, ilegale potten van 80 bij 80 cm, en 50 cm hoog:W:W stuk 0f 250 vlinders nitraten vlindebommen.. heer-lijk!:D

keek net ff uit het raam bij me girl, er stan ongeveer 100 stokken in de grond, 3 keer raden waarvan dat is:+:+, leuke knallen geven die lawinepijlen als je ze in de grond vastzet:D

en toen ging de wekker?

Ik had zelf helemaal geen vuurwerk, ik zag alleen 1 helemooi DOOS staan (Gewoon kartonnen doos :p) daar kwam heel mooi vuurwerk uit en bleef ook maar door gaan.

Ook hadden ze nog een supervlinder in een bushokje gegooit... 10 minuten lang stond dat bushokje blank van de rook :p

Maykel en ik stonden op een balkon.. hadden we net zo'n zak met astronauten naar beneden getieft waar een stel +/- 15 jarigen mee bezig waren.. waren ook 2 negerts bij...
Gooi dus een nitraat er naast in de bosjes, al die lui schrikken hun redelijk dood maar die 2 gekleurde medelanders gingen echt helemaal bukkend wegrennen enzo :P (net zoals dat filmpje van die auto met boot-luchthoorn) Dat was echt goed hilarisch 8P

Hier ook super chille avond gehad.. nog een lantaarn paal helemaal geruwineerd, met eerst een dikke rookbom, en daarna een thunder king er vol in geschoten.. die ging tot onze verbazing door het glas heen.. en toen knalde de hele lamp zelf uit elkaar.. was wel leuk:D

Je moet dat kapje van de paal afhalen aan de onderkant en die opblazen met een lawinepijl. die schiet dan omhoog en blijft in de knik hangen en ontploft ( DUH ) en dan POEF de hele buurt zonder stroom:X kom ik thuis me moeder ja we zitten zonder stroom ik zo uhh joh hoe komt dat :X

Back