Vuurwerktopic 2006/2007

vanavond ff homemade vuurwerk filmen :W

een potje (600ml oid) met laag kruit om te detoneren en daarboven een DIKKE lading ammoniumnitraat voor de knal :D !!!

gaat echt loeihard denks vanavond:W

zo vandaag weer het nodige opgeblazen,

prullebakken
verkeersborden
putten
kookpan

onder de afgeknalde borden, supervlinders, geeft mooi effect, +- 60 meter hoog de lucht in dat bord:P

verder lekker rotjes bij elkaars voeten gooien en af en toe een oliebol weg tjappe

Net een doos met 2448 Fluitpijltjes afgestoken.

Eerst ging het rustig maar na een paar pijltjes brak de hel los, echt te ziek voor woorden. Leek Enschede wel:D
En een rook erbij, hele straat stond blank:P

Ook wel mooi, al die jochies van 10 kwamen allemaal aanrennen, flats stonden vol:P

Fototje, film volgt..

ziet er wel lachen uit, maar hoe heb je het daar onder gedaan.. dat alles aangaat?

Dit zijn niet de reacties waar hij op gehoopt had
emo.gif

Hier zie je ze al veel afsteken vanwege het slechte weer denk ik heb zelf ook al een paar mooie pijlen geschoten en 1 sierpot en denk dat ik straks nog paar pijlen doe want ze waaien alle kanten op 8P

vanavond ff homemade vuurwerk filmen :W

een potje (600ml oid) met laag kruit om te detoneren en daarboven een DIKKE lading ammoniumnitraat voor de knal :D !!!

gaat echt loeihard denks vanavond:W

Wil niet de moraalridder uithangen, maar glas opblazen? Zou daar dus niet in de buurt van willen staan... Fix dan bv staal of alu, wat minder splinters geeft + dat ze het op de rontgenfoto wel kunnen zien als het fout gaat :X

als ie t dan nog na kan vertellen,

snap niet wat mensen bezielt om met kruit enz, zelf bommen te gaan maken.. maar dat zal wel aan mij liggen.

LEVENSGEVAARLIJK

Ik heb een dikke pot en met een paar man een mat van 100000. De rest heeft ook wat potten.
Vanmiddag nog wat knallers en een lawinepijl afgeschoten...

Zelf vuurwerk bouwen kan wel, je moet alleen beetje veilig doen. Wij hebben gister een knalding met sterretje gemaakt. Stuk uitlaatbuis van een auto, beide kanten dicht en hele bult sterretjes erin. Klein gaatje erin met daarin een sterretje recht omhoog. Duurt meer dan een minuut voordat ie afgaat. Afgestoken op een braakliggend terrein en dat knalt goed hard :)

Back