Vuurwerktopic 2006/2007

ZO het gaat hier al flink tekeer buiten.. alleen die stormen:X

Gister avond de hele gevel (alleen de bakstenen zegmaar) van een 8 hoge flat afgetrokken door een wind stoot.. hierzo om de hoek:X

Wat een kutzooi dat vuurwerk. :X

Gisteren vodka gedronken, naja vul maar in... Half 6 in bed en vanmorgen om half 11, SCHRIK WAKKER... Heeft dat kutjong van een buurjongen van me vuurwerk zitten gooien op mijn dakraam. :X

Dat kind spoort echt niet. Als zijn ouders (lees vader, moeder is alcoholist) niet thuis is gaat hij samen met zijn moeder de folders verbranden die hij rond moet brengen.... Achterthuis! :X. En nu dit....
Ben echt blij dat wij verhuizen.:X

Kutdorp hier is het rustig... ( op mij na 8P )ik wil weer terug naar D-H :'(
en ja ik steek gewoon de hele dag vw af boeit me niks dat er wijfen langs lopen die naar me kijken en echt zo zitten van uhhh hoe oud is hij??? :P

Werd ik maar wakker door een rotje op het raam, nu was het die verekte Haan van de overbuurman :| beest moet een lawinepijl in zijn hok krijgen of al met kerst in de pan moeten liggen, klere beest.

Bij ons is Area 52 , Cape caneveral :X gebouwd.
Mooie parasol stand met een verlengde pijp erop.
We hebben maar 60 pijlen om de lucht in te schieten vanavond :P

Kutdorp hier is het rustig... ( op mij na 8P )ik wil weer terug naar D-H :'(
en ja ik steek gewoon de hele dag vw af boeit me niks dat er wijfen langs lopen die naar me kijken en echt zo zitten van uhhh hoe oud is hij??? :P
Hier is het knallen als een malle:D

Goeie instelling trouwens, ik steek ook hele dag af:P

Omg wat een avond, kom op 1 of andere reden bij een vuurwerk verkoop punt terecht, flink veel bier zuipen en we kregen ook nog een kadootje mee.

2 vuilniszakken vol met astronauten :+ :D :7

Geen idee wat ik dr mee moet 8P

grote vuurton.. en derin mieteren.. andere zak aan kleine kinderen geven op straat.. en weg is die meuq:#

Ik wordt echt te oud voor vuurwerk, krijg ik het idee :X.Paar jaar geleden dingen opblazen week van te voren al afsteken enz.Maar als je nu kijkt f*cking rustig.

Hier is het ook vrij rustig. Had net moeten werken, paar kindjes wat van die kut rotjes afsteken :X Verder heb ik ook geen vuurwerk gehaald, vind het leuker om te zien dan al het geld eruit aan te geven :P

Ik wordt gek hier van die vlinders/ lawinepijlen/ nitraten al de hele dag. Volgend jaar toch maar weer zelf aan beginne 8P.
hoor weinig astronauten en babypijltjes die je vroeger altijd hoorde :P

Hier lopen kinderen al vanaf 9 uur te knallen.. echt tis geen 5 sec. stil hier... soms knallen x| echt.. dat die kinderen dat af mogen steken...

ik kwam op die leeftijd niet verder dan sterretjes geloofk :P

Bij ons was het gister al ellende op dorp, hele troepen kindertjes van een jaar of 10 die met vuurwerk liepen smijten. Vroeger werd je dan in je kraag gevat door de veldwachter :P

Omg wat een avond, kom op 1 of andere reden bij een vuurwerk verkoop punt terecht, flink veel bier zuipen en we kregen ook nog een kadootje mee.

2 vuilniszakken vol met astronauten :+ :D :7

Geen idee wat ik dr mee moet 8P

In een put flikkeren en daarna beetje benzine erover :D

Back