Vuurwerktopic 2006/2007

Buurjongen :D
woon in wateringen sinds 1,5 maand ofzo :X
midden in het centrum maar dat wist je al geloof ik :X

hahah ja, ik zag het op een foto in het: laat je kamer zien topic.

Kutdorp hier is het rustig... ( op mij na 8P )ik wil weer terug naar D-H :'(
en ja ik steek gewoon de hele dag vw af boeit me niks dat er wijfen langs lopen die naar me kijken en echt zo zitten van uhhh hoe oud is hij??? :P

T gaat inderdaad aardig tekeer hierzo...
Mn broertje is ook fanatiek bezig :p

Hier ist echt knal,knal,knal,knal BOOM, en dan weer rustig.Natuurlijk zelf af en toe even wat hards afsteken en weer naar binnen.Werken en dan om 9 uur word het een hel hier,want dan gaat al het harde spul de lucht in en dan zuipen tot 12:D

Hier kun je nog niet tot 5 tellen of je hoort al wel weer wat, en dan heb ik het niet over astronautjes of wat, knallen waar je U tegen zegt.

Gaat goed hard hier :D

Zelf loop ik beetje knalpatronen af te steken, ook altijd wel leuk spul. Knalt ook leuk :#

Hier zijn ze ook wel aardig bezig Je hoort hier ook alleen maar harde knallen,Zelf af en toe is naar buiten en wat weggooien of pijl de lucht in Maar meer ook niet..

Maarja ik steek overdag wel veel af maar niet veel hard,alleen even ingeluid met een lawine pijltje:P Allemaal kutkinderen wegjagen met nitraten enzo:P

Hier ook carbid lopen schieten, en ja hoor.. Komt er een politiebusje aanrijden.

Laatste waarschuwing, we hebben klachten gekregen en we willen niet dat jullie in een woonwijk carbid lopen te schieten.

Maarja vanavond staan we er wel weer :+

Pffff, %$##% rijkeluis kinderen.

Net hond wezen uitlaten, is als de dood voor vuurwerk, gooid er zo'n wijfje een astronaut bij het beestje ze poten. :L

Kan je niet ff op%$# met je vuurwerk?

* Nee, ik hoef geen rekening te houden met jouw hond :L *

Ik was echt in staat dat mens de sloot in te tyfe. :X

Hier ook carbid lopen schieten, en ja hoor.. Komt er een politiebusje aanrijden.

Laatste waarschuwing, we hebben klachten gekregen en we willen niet dat jullie in een woonwijk carbid lopen te schieten.

Maarja vanavond staan we er wel weer :+

Hier idem. hele dag gedaan, ging assooooo hoog :D

Alleen 1 auto geraakt, maar dat is alweer opgelost :+

Was tof dagje :W, verder heb je 0,0 euro aan vuurwerk uitgegeven.. bevalt me wel.. :D Ik kijk er wel naar :+

Pffff, %$##% rijkeluis kinderen.

Net hond wezen uitlaten, is als de dood voor vuurwerk, gooid er zo'n wijfje een astronaut bij het beestje ze poten. :L

Kan je niet ff op%$# met je vuurwerk?

* Nee, ik hoef geen rekening te houden met jouw hond :L *

Ik was echt in staat dat mens de sloot in te tyfe. :X

Gewoon een nitraat bij haar poten gooien,
Zeg je hetzelfde:+

idd ik woon hier in nieuwbouwwijk aan een weiland begonnen ze s' ochtends om 10.00 uur 6 van die bussen met carbid hier te knallen. Toen ze ff via mijn raampje duidelijk gemaakt dat ik met met brakke hassus geen @#$#$%#$^$%&^*^&(&*(&*)(*()*(^%$#$@$!$#%$^& aan dat soort geouwehoer voor de deur. Voor de rest lekker rustig toenk uit bed was zelf maar ff carbid geschoten.:P Stelletje gekken

Net een doos met 2448 Fluitpijltjes afgestoken.

Eerst ging het rustig maar na een paar pijltjes brak de hel los, echt te ziek voor woorden. Leek Enschede wel:D
En een rook erbij, hele straat stond blank:P

Ook wel mooi, al die jochies van 10 kwamen allemaal aanrennen, flats stonden vol:P

Fototje, film volgt..

Last edited:
Back