This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vuurwerktopic 2006/2007

Ik maakte vroeger ook altijd vuurwerk :X. Echt als ik nu over nadenk ik leek wel gek...

Stuk alu pijp, aan één kant keihard dichtknijpen/slaan, alleen het zwarte kruit van kanonslagen erin, andere kant dichtknijpen/slaan en het leuke was toen een gaatje erin boren voor de lont :X:X:X.

Maar het knalde wel hard :#. Nu zou ik het iig nooit meer doen.

Je maakt het gaatje er toch als eerst in dipshit.

Zo'n ding had een vriend van me dus ook gemaakt, hij gebruikte alleen crackling kruit, en dat ging niet goed bij het dichtslaan.

Gevolg: klauw eraf...

Je maakt het gaatje er toch als eerst in dipshit.

Zo'n ding had een vriend van me dus ook gemaakt, hij gebruikte alleen crackling kruid, en dat ging niet goed bij het dichtslaan.

Gevolg: klauw eraf...

Ja daar kwam ik later ook achter 8P.

Maar inderdaad als ik er nu over nadenk echt :L. Was denk 11 oid.

Kruit vat ook veel sneller vlam als die sterretjes. Toen we dat ding aanstaken duurde het heel lang voordat ie afging. We wouden al bijna weggaan toen ineens alles ging en knalde.

OMFG !!!! Dat kind had van mij echt een vlinder in der kont gekregen :? !!

stond et om haf 9 ofzo beetje vuurwerk in het dorp af te steken.. komen der een stuk of 10 bmw's en mercedesen in totaal stuk of 35/40 brabanders van rond de 20-25 een in een klein kut dorpje in zeeland veel vuurwerk afsteken

iets van 5 van die 100000 klappers, lawine pijlen en grote sierpijlen die ze ff in de grond vast zette na 15 mins waren ze er weer vandoor.

zal wel ff kijken of men filmpjes beetje gelukt zijn

Zo net klaar en het was zn geld wel waard alleen die klote wind waaide soms roet in het eten ,Waaide de pijl hele andere kant op 8P

Edit

Had zelfs bij 1 pijl waar die van de stok afschoot,Stok bleef staan maar koker vloog gelukkig eerst stuk de lucht in en daarna een paar flinke tollen.Dat vond ik wel effe scary want zo hoog ging ie niet 8P

Last edited:
heb ik ook last van-,- steek je zon giga mortier pijl af, gaat hij met een boog weer omlaag en knalt in de achtertuin van de overburen :O