Originally posted by SBK 2001
bij mij op school was ik al de snelste, met alleen een snelle uitlaat, er rijden bij ons op school weinig idioten, niemand gaat echt hard, enkel een paar meisjes, met echt totaal geen inzicht. heel arnhem is echter vol met kneuzen die zonder helm 120/140 gaan (120 altijd met alleen andere uitlaat, zx/nrx/next, of 140 als ze een 70 hebben; het zijn gewoon snelheden waar ze altijd over lullen).
Originally posted by Tim
noobs zuigen, alleen werd ik laatst wel dik geboekt door een neo's met een standaard uitlaat :?
Originally posted by Tim
noobs zuigen, alleen werd ik laatst wel dik geboekt door een neo's met een standaard uitlaat :?
Originally posted by Mr Polini Evo
zo hoe hard gaan ze dan wel niet als ze ook nog een carbje nemen en vario koppeling,
ff kijken 140+carb is 10+vario is 15+koppeling 5= 160 km per uurhehe, domme mensen.
ik haal 140 nie eens en ikheb snelst 70 van polini. :# :?
Originally posted by StyliZ
ik laat me vlammen
heb r echt dikke scheit aan
Originally posted by Alexander
Ik vind ze altijd wel komisch die mannetjes. Mja als fons of ik rondrijdt haken ze allemaal af (of ze blijven netjes achter je rijden ook al rijden we maar 30) :? Hoe zou dat toch komen
Als ze gaan lachen spreek ik wel wat af en trek ink de sonic uit de schuurOriginally posted by Pino D'Ambini
zeer verstandig :+