This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

vliegende n00bs

Status
Not open for further replies.

arjan het is echt een WONDER dat jij nooit een ongeluk heb gehad.

Originally posted by doorzoep'n

arjan het is echt een WONDER dat jij nooit een ongeluk heb gehad.

Rot op

iemand die al 3 x op zijn bek is gegaan (waaronder een x bij een mislukte wheelie gaat nu toch geen commentaar op mijn perfecte en veelal voorbeeldige rijstijl geven>??? Ik ben gewoon master in het inschatten van situaties .

Of ik heb gewoon veel geluk

mzzl

HEEL VEEL geluk

Originally posted by Pino D'Ambini
hier rijden nu veel van die marokanen zonder helm op een onbegrensde runner met z'n 2e..
en ze willen altijd met je sporten

Het irritante is alleen, dat die Eindhovense swa's "snor" Runner180's hebben [echt mafkezen daar ]...

Er worden hier grote onthullingen gedaan...

Originally posted by bissie

beetje gefrustreerd frank? KAn ik het helpen dat ik een voorbeeldig courreur ben en jij maar een dramatische brokkenpiloot

voorbeeldig:? oude oma's die een sprintje moeten trekken met hun rolator, auto's die vol in de remmen moeten. voetgangers die aan de kanten moeten springen. kortom zo'n beetje al het verkeer kan beter niet bij jou in de buurt komen als jij aan het rijden bent. maarrrrrr verder heb jij een heel voorbeeldige rijstijl

Ik kan me ook altijd kapot ergeren aan van die trieste figuren die heel erg hard denken te gaan... Bij ons in Weert is het ronduit triest gesteld... Mijn straatscooter zit gewoon in de top 10 van snelste straatscooters hier :r, ZOOO triest [alleen R & 17,5mm]... Ik ben gewoon blij als hier mensen rondrijden met een Nr-X, dat is hier de concurrentie. Verder heb ik altijd veel uit te leggen bij m'n bijbaantje, want daar lopen ook veel 16/17-jarige aarzen rond, die met lichtere rolletjes heel hard kunnen gaan...

Voor Frank hebben ze de 30km-zone ingevoerd :W

ik ontken alles , ik rij zeer netjes en weiger elke betrokkenheid met het eerder genoemde toe te geven0?

Als ik scooters zie ga ik express altijd langzaam rijden, dan komen ze nog wel es achter je aan om ff te laten zien dat ze harder gaan dan jou. Als je dan gas geeft als ie vlakbij je is, is ie voor nix gekomen

Originally posted by doorzoep'n

correctie.....voor ARJAN:#

Wanneer hou je nu eens op me af te spiegelen als een debiele mongool die de bevolking in gevaar brengt?

ff paar feitjes:

- Wie parkeerde zijn puch Z 2 vol in een auto?
-wie dacht met zijn Rush heel hard over grind te kunne, en maakte een mooie buikschuiver.
-wie dacht stoer te zijn en trok een prachtige hoge wheelie maar kwam wederom te vallen?

JUIST: FRANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wie rijdt al 2,5 jaar op een volgens velen moeilijk bestuurbare scooter (F15) en heeft nog geen krasje gemaakt dankzij het voorbeeldig anticiperen op andermans fouten en ver voorruit kijken?

JUIST: ARJAN!!!!!!!!!!!

Discussie gesloten lijkt mij

met die puch was niet mijn schuld
met die rush...........tsja dat was idd beetje domme actie.
enne met die wheelie....tsja je leert het niet vanzelf he.

enne arjan als iedereen nou gewoon zoals jou gaat rijden, dan gaat het heeeellemaal goed komen.:+

Gast bij mij uit de straat heeft net een week z'n certificaat, en een maand geleden had hij z'n piagoli [ofzo] runner al thuis staan.
Eerste dag dat hij hem thuis had staan heeft hij zeker 2 uur op de oprit rondjes liggen rijden
En kwam ik hem gisteren tegen bij de friettent had hij er al nrx op zitten.
Toen hij weg reed zat hij al bijna op een stilstaande auto

Iedereen bij ons op school heeft opeens 70cc voor hun schakels aangeschaft... best fun... Allemaal hebben ze dan een groter geel plaatje en NL blauw ding achter hun verzekeringsplaatje gedaan zodat het motor nummerbord rijd... dan kunnen ze op de grote weg rijden...

Ik aarz met AeroxIsThaBomb aarz vanmiddag van gym af naar school gereden... ram ik me std uitaat op de stoeprand... krom en lek

Status
Not open for further replies.