X-clusive said:Maar wat is nu de setup van dit geval of zijn jullie van die zielepietjes die het geheim willen houden
Enrico@nrg said:zelfbouw pijp? Das gewoon een speed 2000 pijp als ik het zo zie...
Enrico@nrg said:Ok, ik kan het natuurlijk ook niet met zekerheid zeggen maar hij leek gewoon op een speed 2000 pijp met oude zwarte mhr demper.. Magoed vanaf een foto is dit moeilijk te zeggen...
Ik heb het voor elkaar gekregen op geen enkele foto te staan.Marlon said:Zaanstad Crew..... @ grou zijn we weer aanwezig alleen dan met meer scoots...
SPEED STALKER said:als de tijden er bij ribbens opstaan dan kan je ff bij me eerste run kijken en zien dat me 1ste run 7.813 is dat scheeld wat meer als 2 honderdste
JusSeb said:Quote:
Maar wat is nu de setup van dit geval of zijn jullie van die zielepietjes die het geheim willen houden
Geen samba tis een zelfbouwsel
Voorderest gewoon Speciale HPI 2004.
EVO, getuned door Sipke Talsma
Zelfgebouwde uitlaat
28mm PWK D-Slide
En de rest is natuurlijk pure afstelling, en jongens wees eerlijk het draait niet om het uiterlijk van de scooters bij de sprints, het gaat om het vermogen om de power, en om zo snel mogelijk aan de andere kant te zijn, of je nou een verroest frame hebt of een super mooie scooter.
Menn0 said:He die linker , is dat niet die beruchte kerel van Lelystad?