Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

Het is 100% een PWK, ik heb de letters bijna kunnen likken :p

En van de uitlaat is bij mij alleen bekend dat het een zelfbouwsel is.

JusSeb said:

Het is 100% geen pwk je zal het wel verkeerd hebben gezien ik weet welke carb het is. Het is een mikuni d-slide 27mm met powerjet. er stond ook enorm groot op TM dat is ook alleen mikuni. En de powerjet was afgesloten. Ik heb er ook een foto van. Plus dat bij deze carburateur de vlotterbak niet recht onder de carburateur staat en de gasschuif niet verchromed is De choke aan de andere kant zat enz enz.. Dit zijn allemaal punten waar je het aan had kunnen zien.

Bite Me Design said:
het is een 32 mm met power jet en de de afgesloten slang is de olie haha

de 27mm en 30mm hebben hun vlotterbak er schuin onder hangen. 32mm recht. dus zal waarschijnlijk 30mm zijn dan.

sr-xtreme said:
die gast die zo uberstoer op z'n dragster zat @ lelystad :p ik had em idd ook gezien :D

Gadverdamme wat een nerd was dat... Hij flipte ook helemaal omdat we zijn scooter afkeurde op lelystad.. Gas bleef vol open hangen en zo waren er nog wel een paar dingen :) Hij was er met zijn pa en dacht echt dattie vet ging of zo. Ook om de 3 minuten vragen wanneer iets begon en zo.. jakkes..

Ja hij stond naast ons @ lely, dan donuts draaien in het gras en burnen en opscheppen ect over ze rooie top;), kortom stront iri

:| dat hij misschien stront vervelend was op lely hoeft nog niet te zeggen dat hij dat altijd is en er misschien wel van geleerd heeft.

Aprilia Sr2000 idd al de Dragsters zijn van zijn vader maar ze zoon rijdt erop omdat die nou eenmaal lichter is.

Verder weten we nou wel dat hij irritant @ lely was en zou ik graag wat filmpjes zien inplaats van dat geblaat over deze jongen.

bvd,

Marlon

ok dan......na lelystad heb ik alle berichten over de "misdragingen "van m'n zoon wel gevolgd.....;niet op gereageerd on/of topic want was niet goed....is hier in huis ook over na flink na gepraat..
nu zijn we weer maanden en diverse meetings verder en laten we ons gezicht weer zien @ damwoude......vlg mij heeft ie wel geleerd,dus als er verder nog dingen zijn die nieuw of de moeite van het vermelden waard zijn.....graag anders @grou..ik heb de witte nissan bus en ben altijd in voor een goed gesprek...
~~~sorry voor of topic,maaar vond het nu wel tijd worden om te reageren voor het een nieuw leven gaat leiden,terwijl er @ damwoude toch veel mooiere dingen gebeurden~~~~

ok dat is het wat ik ff kwijt moest....mzzl Paul

Pronk said:
Was die witte SP2000 met rode velgen van jou? Dan weet ik tenminste tegen wie ik gesprint heb de 2e keer :)

Ik heb er hier een filmpje van. Dit is de eerste keer dat hij (alleen) een sprintje trekt.
Omdat ook hij, net als ik en knapuh, te laat aan de start waren verschenen, omdat wij als eerste stonden ingepland van de scooters. Wij hadden niet verwacht dat de voorgaande klasse zo snel was afgelopen. Vandaar dat wij helemaal achteraan kwamen.
Maar zoals gezegd hier het Filmpje.
(ongeveer 10Mb)

100_0088.jpg

yo! daar loopk hoor met oorkleppe.. kheb net dit hele topic ff gechecked en leuke reacties gezien! Kwas vrijwilliger en deed de technische keuring met nog 2 andere lui en et opstellen van de renners in de rennersfuik.. kheb echt leuke middag gehad daaro wel jammelrijk datk daarna meteen moest werken :(

ook nog wat forumlui ontmoet als marlon en de gast met de grote remschijf en de gast met de gilera ICE met die mooie velgen :D

JusSeb said:

voor zover ik em ff van dichtbij kon bekijken viel mij op :

samba pijp, hpi 2000/2003, evo tuned, grote mikuni FS, gaar filter :X, geen recht spruitstuk.

en over die samba pijp, die was geloof ik wel aangepast... maar geen zelfbouw ding (tog?:?)

Wackoflo said:

yo! daar loopk hoor met oorkleppe.. kheb net dit hele topic ff gechecked en leuke reacties gezien! Kwas vrijwilliger en deed de technische keuring met nog 2 andere lui en et opstellen van de renners in de rennersfuik.. kheb echt leuke middag gehad daaro wel jammelrijk datk daarna meteen moest werken :(

ook nog wat forumlui ontmoet als marlon en de gast met de grote remschijf en de gast met de gilera ICE met die mooie velgen :D

tis remon ;)

jou ook nog gemeet of ja gemeet, had ook een zip mat zwart moest ik tegen zon gast deed zn scooter eht ineens nie meer, later weer wel maja,
vroeg nog hoelang het nog duurde ivm warm rijden ;)

pc_kneus said:
ok dan......na lelystad heb ik alle berichten over de "misdragingen "van m'n zoon wel gevolgd.....;niet op gereageerd on/of topic want was niet goed....is hier in huis ook over na flink na gepraat..
nu zijn we weer maanden en diverse meetings verder en laten we ons gezicht weer zien @ damwoude......vlg mij heeft ie wel geleerd,dus als er verder nog dingen zijn die nieuw of de moeite van het vermelden waard zijn.....graag anders @grou..ik heb de witte nissan bus en ben altijd in voor een goed gesprek...
~~~sorry voor of topic,maaar vond het nu wel tijd worden om te reageren voor het een nieuw leven gaat leiden,terwijl er @ damwoude toch veel mooiere dingen gebeurden~~~~

ok dat is het wat ik ff kwijt moest....mzzl Paul

Ok, leuk dat je hier ff reageerde! Ik hoop idd ook dattie wat geleerde heeft van zijn pa want die was toch een stuk rustiger ;)

Back