Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

X-clusive said:
Maar wat is nu de setup van dit geval of zijn jullie van die zielepietjes die het geheim willen houden

EVO tuned door Sipke (van S. Hilleger)
28mm PWK D-Slide
Zelfbouw pijp door Sipke

Rotor zie je zelf wel wat het is.....

dit zijn denk ik de belangrijkste onderdelen die jij graag wou weten.....
Niets geheims aan!

Maja volgende keer je doppen open doen als je deze scooter ziet.

Last edited:
Quote:
Maar wat is nu de setup van dit geval of zijn jullie van die zielepietjes die het geheim willen houden

Geen samba tis een zelfbouwsel ;)

Voorderest gewoon Speciale HPI 2004.
EVO, getuned door Sipke Talsma
Zelfgebouwde uitlaat
28mm PWK D-Slide

En de rest is natuurlijk pure afstelling, en jongens wees eerlijk het draait niet om het uiterlijk van de scooters bij de sprints, het gaat om het vermogen om de power, en om zo snel mogelijk aan de andere kant te zijn, of je nou een verroest frame hebt of een super mooie scooter.

Last edited:
Enrico@nrg said:
zelfbouw pijp? Das gewoon een speed 2000 pijp als ik het zo zie...

Nee, maar waar zie je dat aan?? weet 100% zeker dat het een zelfbouw is. Volgende keer goed kijken..... :)

Is trouwens die film van Razma al online?? ben er wel benieuwd naar

Ok, ik kan het natuurlijk ook niet met zekerheid zeggen maar hij leek gewoon op een speed 2000 pijp met oude zwarte mhr demper.. Magoed vanaf een foto is dit moeilijk te zeggen...

Ik moest de eerste en de 2e run tegen dat lelijke ntt ding, die gozer had ook wel vermogen maar een reactie tijd van 0,0000 sirieus, hij had wel vaak valse start maar hij reed echt goed.

OMG !!! what een beroerde kutkop sta ik mee op :( ielk...maja k heb ook maar even geslapen en moest optijd fit zijn wand k moest weer navigeren ;)

SPEED STALKER said:
als de tijden er bij ribbens opstaan dan kan je ff bij me eerste run kijken en zien dat me 1ste run 7.813 is dat scheeld wat meer als 2 honderdste

Ok, dan was het dus iemand anders die op de 8e plaats was geeindigd.

@ Joel, je hebt gelijk zeg! Ik baal er nogsteeds van eigenlijk, maarja...je doet er vrij weinig aan heh! :)

Zaanstad Crew..... @ grou zijn we weer aanwezig alleen dan met meer scoots...
100_0052.jpg
[/QUOTE]

Hopelijk sta ik er op Grou niet zo scooterloos bij... :D

JusSeb said:
Quote:

Geen samba tis een zelfbouwsel ;)

Voorderest gewoon Speciale HPI 2004.
EVO, getuned door Sipke Talsma
Zelfgebouwde uitlaat
28mm PWK D-Slide

En de rest is natuurlijk pure afstelling, en jongens wees eerlijk het draait niet om het uiterlijk van de scooters bij de sprints, het gaat om het vermogen om de power, en om zo snel mogelijk aan de andere kant te zijn, of je nou een verroest frame hebt of een super mooie scooter.

Dat is geen 28mm pwk hoor en die pijp is een samba competition met een andere tailpipe en misschien nog wat kleine dingetjes veranderd.....

Back