Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

joh alsnog 8.5 sec en 102 op top... valt me nog mee (de gene die mijn start hebben gezien volgen me wel denks, inne & bassie :rolleyes: )

leuk btw om remon gemeet te hebben die dag, elke keer weer als ik hem zag rijden ''met die remschijf'' kon ik maar lastig me lach inhouden :D

streetje said:
idd het was heel vet. Hele vette foto's Razma :) Alleen jammer dat er niet zo veel goede foto's van die witte sp2000 zijn.

Was die witte SP2000 met rode velgen van jou? Dan weet ik tenminste tegen wie ik gesprint heb de 2e keer :)

SPEED STALKER said:
Ja totdat ik me gas voor meer dan 3mm open kon trekke

Ja je bent heel stoer...er wordt toch niet gezegd dat hij sneller was dan jij ofzo? Alleen dat het een vette foto was.

Maargoed...aangezien dit niet echt een 'foto-topic' is geworden, zet ik mijn verhaaltje wel gelijk hier neer. Ik heb echt een superdag gehad, persoonlijk had ik het meer naar me zin dan in Jubbega, het was allemaal wat minder hectisch, en het was gewoon gezellig :)

De 1e run reed ik een tijd van 8,3 seconden, en de 2e run reed ik een tijd van 8,105. Hiermee ben ik op de 9e plaats geeindigd, opzich ben ik wel tevreden, alleen vond ik het erg jammer dat ik 2 honderdste tekort kwam om door te gaan naar de kwart finale, de nummer 8 had een tijd van 8,103, en als ik me niet vergis was dat bovenstaande gast, SpeedStalker ofzo, iig die rode Koopmans Tuned Stalker. Maargoed...ik heb een leuke dag gehad :)

die witte zip sp2000 is van kevin/nick verhagen weet zo nie meer wie, maar meen dat het nick is
kevin heeft ook runner

maja namen kennen gewisseld zijn haal ze een beetje door mekaar :rolleyes:

Pronk said:
De 1e run reed ik een tijd van 8,3 seconden, en de 2e run reed ik een tijd van 8,105. Hiermee ben ik op de 9e plaats geeindigd, opzich ben ik wel tevreden, alleen vond ik het erg jammer dat ik 2 honderdste tekort kwam om door te gaan naar de kwart finale, de nummer 8 had een tijd van 8,103, en als ik me niet vergis was dat bovenstaande gast, SpeedStalker ofzo, iig die rode Koopmans Tuned Stalker. Maargoed...ik heb een leuke dag gehad :)

Dat scheelt 2 duizenste pronk. Als je van te voren effe had gepist had je waarschijnlijk in de kwartfinale gezeten. :D

Pronk said:
Ja je bent heel stoer...er wordt toch niet gezegd dat hij sneller was dan jij ofzo? Alleen dat het een vette foto was.

Maargoed...aangezien dit niet echt een 'foto-topic' is geworden, zet ik mijn verhaaltje wel gelijk hier neer. Ik heb echt een superdag gehad, persoonlijk had ik het meer naar me zin dan in Jubbega, het was allemaal wat minder hectisch, en het was gewoon gezellig :)

als de tijden er bij ribbens opstaan dan kan je ff bij me eerste run kijken en zien dat me 1ste run 7.813 is dat scheeld wat meer als 2 honderdste

Last edited:
Hoe kan jij 9e zijn geworden, terwijl de Sonic van RR Tuning Snellere Tijden had dan jou ? vind ik tog wel knap van je dan...

Last edited by a moderator:
9e ? lijkt me niet. Maat van mij reed 7.9 en zat niet bij de eerste 8. :mad: Dus dan denk ik dat je niet 9e bent geworden. :p (btw er waren best veel die rond de 7.9 / 8.0 reden)

Ik was er niet bij, maar volgens mij werd er op een afvalsysteem gereden itt op de snelste tijd zoals in Jubbega. Dat kan een hoop verklaren denk ik.

Mol said:
Ik was er niet bij, maar volgens mij werd er op een afvalsysteem gereden itt op de snelste tijd zoals in Jubbega. Dat kan een hoop verklaren denk ik.

Er werd volgens hetzelfde systeem gereden als in jubbega:
Eerste twee runs gingen uitsluitend op tijd,
daarna werd het een afval-race.

Als ik knapuh er niet had uit gereden, dan was hij waarschijnlijk ook hoger geëindigd.

#94 said:
Er werd volgens hetzelfde systeem gereden als in jubbega:
Eerste twee runs gingen uitsluitend op tijd,
daarna werd het een afval-race.

Als ik knapuh er niet had uit gereden, dan was hij waarschijnlijk ook hoger geëindigd.

ja daar wou ik je nog voor bedanken
:D:D;)

Nou moet ik toegeven dat ik de laatste run van de finale even externe hulp heb ingeroepen.

De tijd werd er niet beter van, maar hij heeft er toch voor gezorgd dat ik eerder over de streep ging dan de tegenstander, en hierdoor de overwinning behaalde.

Maak er voor de rest maar geen praat van, misschien dat we zijn krachten een volgende keer dan nog een keer kunnen gebruiken.

supersmurf.jpg

Back