Made in AJ said:Hey ABT, k heb er nix tegen maar dan moet de balhoofdshoek wel orgineel zijn, aangezien die bij van schie dat NIET is, heb ik er idd bezwaar tegen jah, begin een zelfbouw klasse ofzo...
Tja, het achterwiel is dan ook ongeveer geborgd? , zo lust ik er nog wel een!ABT said:ONGEVEER origneel, en dat is bij van Schie wel het geval hoor..........
Beresnel said:Tja, het achterwiel is dan ook ongeveer geborgd? , zo lust ik er nog wel een!
ik heb een scoot en die is ongeveer 70CC, o,ja hij heeft ongeveer euro loodvrij 98!!
Regels zijn regels! balhoofdhoek dient origineel te zijn! +ralf+
4. De voorvork, of onderdelen daarvan, mag worden vervangen, mits de balhoofdhoek nagenoeg gelijk blijft en alles deugdelijk is geconstrueerd.
Grote bek!? in jubbega werden diverse scoots, op borging afgekeurd dit omdat er geen borging op het achterwiel zat en dat terwijl meneer van schie gewoon!! zonder borging (duidelijk zichtbaar) rondreed !!ABT said:Ik citeer uit het 2004 reglement :
Eerst lezen dan een grote bek hebben..... :|
Beresnel said:Grote bek!? in jubbega werden diverse scoots, op borging afgekeurd dit omdat er geen borging op het achterwiel zat en dat terwijl meneer van schie gewoon!! zonder borging (duidelijk zichtbaar) rondreed !!
bij navraag was ineens niemand van de technische commisie aanwezig!
Grote bek!?
Joost@aerox said:Ff aangemaakt
kom maar op met die videos/filmpjes!