This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

Beresnel said:
Tja da ga je krijgen he,Als ze allemaal op de grote Baas willen lijken
is waarschijnlijk goed voor hun zelf vertrouwen, en kunnen ze altijd zeggen,"kijk da is mijn Zipje" en waarempel hij lijkt er wel op

hahahaha

nee beerke wil niet op hun lijken, wil eigen styling gaan creeren dat weet je zoniet dan weet je da nou
maar vond motorisch eerst belangrijker,
andere kappen komen deze kant op, en worden helemaal anders, plamuren, schuren spuiten enzo

aprillia sr2000 said:
nee beerke wil niet op hun lijken, wil eigen styling gaan creeren dat weet je zoniet dan weet je da nou
maar vond motorisch eerst belangrijker,
andere kappen komen deze kant op, en worden helemaal anders, plamuren, schuren spuiten enzo

HAP mmmmmmmmmmm lekker!!!!!

Bite Me Design said:
het is wel een mikuni met power jet echt waar en ze zijn zeer zeltzaam

een 28mm toch? volgens mij heb ik met de eigenaar gesproken op jubbega. en dacht me te herinneren dat het een 28mm mik met power jet was.

Kneiter said:
een 28mm toch? volgens mij heb ik met de eigenaar gesproken op jubbega. en dacht me te herinneren dat het een 28mm mik met power jet was.

Als je met een kale man gepraat hebt dan klopt dat...... ook zal hij denk ik antwoord geven onder mijn naam... we wachten af dus

Kneiter said:

Volgens mij heb je alleen maar een 27 en 30, maar ik kan het mishebben

Ik was nr 124

Mijn tijden sloegen ook helemaal nergens op ......maarja ik was best een ''beetje'' zenuwachtig.

ik had thuis nog wat geoefent met weg komen enz en dan krijg je dit...1 ding is zeker ........en dat is dat ik heeeeeeeeeel hard moet gaan leren rijden.......2e run keek ik trouwens nog naar die 2 strepen waar je voorwiel tussen moet staan en het was al groen ...

Setup was trouwens:

Speed ( gewoon netjes gemaakt en lichtjes aangepast)
R2
Hpi 2004
28 PWK

Vermogen zit nu rond de 19 pk maar is nog niet perfect afgesteld

hmmm nice, idd ik ook zenuwachtig geoefend, hield m niet aan de grond, maja je weet hoet het nu zit neem ik aan met de start kwa lichten?

Last edited:
Tja maar toch had je gewonnen of niet Bart tegen jou tegenstander - start maakte niet uit trok hem er dik uit. Maar wegrijden en controle moet je nog flink aan gaan werken Bartje wil je echt bij de snelle horen. 24mm een keertje verwisselen voor een 28mm en tunen v cilinder want je hebt de power iig wel - thanks to .... (vul maar in). Komt voor de bakkert allemaal en tja die sticker en uiterlijk had ik je voor gewaarschuwed makker maar ja.

thnx to DAMIEN oa

en uiterlijk vonk nie zo heel belangrijk, maar wordt aangewerkt weet je zelf ook wel
en ja had m beide keren eruit gereden opzich best netjes
setuip staat huier bove zie ik

uiterlijk komt goed , en controle ook , alleen tijd en geld