This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

wat voor carb is et nou ? ik weet gewoon bijna zeker dat et GEEN 28 pwk is....
pijp zal wel dan..

Voor zover ik weet zijn ze gewoon te bestellen. Levertijd is niet echt kort. Maar de laatste keer dat Koopmans er 1 verkocht is hij er ook gewoon gekomen.

Dat komt omdat ik hier pas 4 dagen ofzo geleden geregistreerd ben en me nog niet zolang bezig hou met het grote werk

*edit* 'dat komt WAARSCHIJNLIJK' bedoelde ik eigenlijk

Tja Opgelapt - motorisch gezien mayB maar uiterlijk is echt om te schamen . Ik ben nu allang blij dat hij alweer loopt. Toch leuk dat ik het voorbeeld ben van hoe je je hoort te gedragen (gelukkig geen foto's van de andere keren toen ik terug kwam vlammen .

@Chyston - Daarom heb ik ook snel dat blokje van de hand gedaan . Want frame was niets mis mee maar die voorvork

Last edited:
QuickSilveR85 said:
@Chyston - Daarom heb ik ook snel dat blokje van de hand gedaan . Want frame was niets mis mee maar die voorvork
Dat was de gaarste scooter die ik ooit gezien had. Maargoed met die athena trok ie wel redelijk. Alleen reed ik binne notime die cylinderpoort ervanaf, wat athena nogal snel schijnt te doen. En toen met die 50 kreeg ik dat massa probleem wat niet goed te maken was. Toen hoefde ik niet lang over jou aanbod te denken..

Ontopic: Is er een filmpje van Knapen tegen andere TwinsZip? Die wil ik wel eens zien.

En hebben jullie ook een foto van Bart (aprilia Sr2000) zijn zipje? Want volgens mij kijk ik er elke keer overheen..

filmpjes bijna nog niet gezien maar wel wat fotos

dit ben ik
had echt een klote tijd, eerste keer met die lichten ging niet goed de 2e keer, keek ik achterom en dacht dat het een valse start was, stom dus, en weer een klote tijd maja
better next time had 9.439 maja moet veeeel beter

Bart .. ligt het aan mij of kan ik de jouwe bijna niet onderscheiden met die andere TwinsZip? (Wie is dat eigenlijk? n00b-vraag :$)

die tegen mike knapuh staat op de foto?
das patrick van twins

en die andere is mike zoals je wist,
mijn uiterlijk gaat veranderen, maar eerst nog wa kleine dingen doen
maa rnu ff druk met school en vakantie betalen dus......

aprillia sr2000 said:
die tegen mike knapuh staat op de foto?
das patrick van twins

en die andere is mike zoals je wist,
mijn uiterlijk gaat veranderen, maar eerst nog wa kleine dingen doen
maa rnu ff druk met school en vakantie betalen dus......

Tja da ga je krijgen he,Als ze allemaal op de grote Baas willen lijken
is waarschijnlijk goed voor hun zelf vertrouwen, en kunnen ze altijd zeggen,"kijk da is mijn Zipje" en waarempel hij lijkt er wel op

hahahaha