Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Durven ze goed geld voor te vragen hoor, achterlijke..


Skinny jeans kan ik wel steeds mee waarderen, iig de "strakkere" onderkant, anders loop je al je broeken naar de tering...

Dan moet je gewoon de goede maat kopen! :+
 
malco, was je bij de Cool Cat ofzo? :+


Wie heeft er hier trouwens ervaring met Hollister (van A&F dacht ik?)..

En dan met name de jeans, vind ze niet duur, alleen de dichtsbijzijnde winkel zit een uur rijden hier vandaan.
 
Liever dit;

202924-0033_2


Dan dit;

nud1202dry_01


Ik vind dat onderste model er niet uit zien, en het zit ook niet lekker zo een 'wijde' broek.
 
Iemand interesse in mijn Kienzle 1822 Chronograaf?

569780.jpg


Valjoux 7750 automatisch uurwerk, saffierglas, 44mm kast. Bouwjaar 2009, compleet met doos+papieren.

Mag weg voor 450 euro.
 
Ik moest ook flink wennen de eerste keer dat ik een chino aantrok, maar draag nu nauwelijks iets anders.
Alleen even oppassen dat je er geen boten onder draagt. :p

Nue:
order_02.jpg


En een $10 win op ebay. :W
adidas-originals-handball-5-plug-archive-pack-1-620x413.jpg
 
mja mijn bovenbenen zijn maat 38-40.. me taille is altijd veels te ruim 8P... heb gewoon grote bovenbenen.

En als ik dan ook nog een toelopende broek aantrek ben ik net zo'n te dik wijf in een te strakke boek imho.
 
Ik heb per ongeluk eens zo een model gepast zoals #1. Of naja, een poging gedaan tot. Ik krijg die broeken niet over mijn kuiten heen en als dat al wel het geval is, dan zit het als legging. :x
 
Maar niet iedereen is zo'n bulldog of heeft knalkuiten!
Ik had vd week nog een kerel die zulke dunne pootjes had, dat zelfs de meest skinny broek die we hebben liggen, niet normaal paste.. :p

Hoe zit t trouwens met wheredidyougetthose, Vas?
 
Afgelopen. De winkel is nu ruim anderhalf jaar dicht, de website is offline na een hele poos niet bijgewerkt te zijn.
 
Ik heb per ongeluk eens zo een model gepast zoals #1. Of naja, een poging gedaan tot. Ik krijg die broeken niet over mijn kuiten heen en als dat al wel het geval is, dan zit het als legging. :x

Haha, bij thin finn Nudie heb ik dat ook.
A.P.C new standard heeft wel een mooie fit en is niet zo super smal.
 
Ik draag mijn New standards niet meer nadat ik petit standards had, nu lijken die New standards wel zoals die wijde broek hierboven :D
 
Iemand die nog een fijne webshop weet waar je zomerkleding (t-shits / zomerjas) kan kopen waar je niet iedereen mee ziet lopen? :p Hier in de stad hebben ze alleen grijze / zwarte / witte shits. Of het zijn shirts van Jack and Jones waarmee je iedereen ziet lopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top