Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Is dat niet vaker daar? Tijdje terug had maatje van me ook aantal Cruyffjes gekocht hier in de buurt voor 40,- per paar.
 
Iemand een adres waar je mooie laptoptassen vandaan kan halen?:)

Gaat mij dan om de lederen modellen;)
 
Iemand die mij kan vertellen hoe een Nudie Thin Finn of Grim Tim valt? Overweeg om een eerste Nudie te bestellen. Zijn ze erg skinny? Of valt het wel mee? En wat betekent 'organic' wat bij sommige Thin Finn's staat.
 
Thin Finn zit over het algemeen rondom de bovenbenen wat ruimer en wordt meer skinny naar beneden, heerlijk model :). Ik heb bij de meeste broek wakst 30, ook bij de Thin Finn.

Organic broeken worden op een 'milieu-vriendelijke' manier geproduceerd.
 
Iemand die mij kan vertellen hoe een Nudie Thin Finn of Grim Tim valt? Overweeg om een eerste Nudie te bestellen. Zijn ze erg skinny? Of valt het wel mee? En wat betekent 'organic' wat bij sommige Thin Finn's staat.

images


images
 
Leg opening van Grim Tim is dus hetzelfde als die van the Thin Finn. Ik neem dus aan dat de Grim Tim ook een lichte carrot fit heeft? Het enige verschil is dus dat de Grim Tim in tegenstelling tot de Thin Finn geen Low Yoke heeft? Iemand die uit ervaring kan spreken over de waist van nudie? Ik overweeg om deze te kopen:

[ir]http://images.asos.com/inv/media/6/7/6/5/2025676/blue/image1xxl.jpg[/ir]

[ir]http://images.asos.com/inv/media/6/7/6/5/2025676/image2xxl.jpg[/ir]
 
Gaat helemaal niet om het strakke hoor. Gewoon dat er een fatsoenlijke vorm in zit, waardoor het niet lijkt alsof je een juten zak om je benen draagt a la 2004. Als je lichaam je beperkt kwa fit dan is dat vervelend ja ;)
 
Strakke broeken vind ik ook niks, maar een fit waarbij overal evenveel ruimte tussen jeans en benen zit -dus smal uitlopend- is niks mis mee.

Gister deze gekocht:

hmprod


Simpele leuke zwembroek die afgeragt mag worden :) Lang geleden dat ik iets bij HM kocht, hoop niet dat veel andere mensen deze smaak hebben :+
 
:X.... snap heel dat strakke broek gedoe niet...

idd me neither, zit niet lekker en vind het bij mij niet uitzien.
Beetje vorm mag wel,
maar soms zitten die dingen zo strak bij de jongeheer terwijl de verkoper zegt perfecte maat.
Doe mij maar normale jeans.


Ik: ik zoek een broek
Verkoper: wat voor 1
Ik: een jeans een normale
Verkoper: we hebben dit en zus enzo, allemaal die modellen en namen
Ik: Welke is normaal :p
 
Dependance van de bluetiek-inn? :+ (Voor de mensen uit de omgeving Rotterdam)

Van Casucci zeker?
 
Durven ze goed geld voor te vragen hoor, achterlijke..


Skinny jeans kan ik wel steeds mee waarderen, iig de "strakkere" onderkant, anders loop je al je broeken naar de tering...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top