Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Nieuwe bril; Oliver Peoples.

[Ir]http://www.lukx.nl/media/catalog/product/cache/1/image/bb3e7727c9690e7f69be1350c85a227c/o/v/ov5031-1003-270-9282-kwartkopie.jpg[/ir]
 
Rocco. said:
productmain_watermark-G-Star-Samovar-Augur-II-Dark-Grey-LthrTextile-GS52054-2.JPG

Tijdje terug omgeruild voor een nieuw paar omdat er een scheur in zat. Daarna hebben ze een paar weken in de gang gestaan, durfde ze bijna niet aan te trekken ivm dat ze weer kapot zouden gaan. Heb ik ze vandaag voor de 2e keer aan.. Wat schetst mijn verbazing. WEER EEN SCHEUR ERIN. Wat een knakenschoenen, van t weekend weer terugbrengen en nooit meer die meuk. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben :X
 
Imo mensen die totaal geen stijl hebben, kopen alles van g-star. Niet dat alles lelijk is, maar omdat het makkelijk is. Hebben ook vaak niet door dat ze voor lul lopen als wandelend reclamebord :D geld wel voor meer merken in die klasse... mijn mening :p
 
Enige wat k van gstar heb zijn een paar boxershorts en die schoenen:D straks dus alleen de boxers nog, die bevallen wel 8) vind 120 eu voor een broek sowieso teveel, loop meestal in een j&j broek, prima :+
 
Nieuwe bril; Oliver Peoples.

[Ir]http://www.lukx.nl/media/catalog/product/cache/1/image/bb3e7727c9690e7f69be1350c85a227c/o/v/ov5031-1003-270-9282-kwartkopie.jpg[/ir]

Mooiste merk monturen dat ik heb gezien. Helaas voor mij te prijzig.
 
Imo mensen die totaal geen stijl hebben, kopen alles van g-star. Niet dat alles lelijk is, maar omdat het makkelijk is. Hebben ook vaak niet door dat ze voor lul lopen als wandelend reclamebord :D geld wel voor meer merken in die klasse... mijn mening :p

mooi gezegd, klopt idd..
 
Iemand nog tips voor degelijke (leren) tassen waarmee je naar kantoor gaat? Ga nu nog altijd met mn schooltas, tijd voor wat anders..
 
Enige wat k van gstar heb zijn een paar boxershorts en die schoenen:D straks dus alleen de boxers nog, die bevallen wel 8) vind 120 eu voor een broek sowieso teveel, loop meestal in een j&j broek, prima :+

Boxers tegenwoordig van America Today, 2 voor 15,- en PRI-MA kwaliteit:)


Imo mensen die totaal geen stijl hebben, kopen alles van g-star. Niet dat alles lelijk is, maar omdat het makkelijk is. Hebben ook vaak niet door dat ze voor lul lopen als wandelend reclamebord :D geld wel voor meer merken in die klasse... mijn mening :p

En dit inderdaad:D
 
Vroeger ging het wel, tegenwoordig is het echt om te janken idd.

Dacht ik ook, maar nieuwe collectie heeft wel weer aardig leuk spul (al vind ik zelf 90 euro voor een 'gewoon' bloesje sws te veel)

//zie net dat het g-star spul dat ik had gezien niet eens echt g-star eigen is maar van andere ontwerpers
 
Wist niet dat er zo veel andere mensen zo denken over GSRD raw!!!!3301!denim! Petrik verwoordt 't erg goed :P



Iemand nog tips voor degelijke (leren) tassen waarmee je naar kantoor gaat? Ga nu nog altijd met mn schooltas, tijd voor wat anders..

Paar maanden terug erg strak model gezien van Samsonite (niet leder), dus ik probeerde 't op internet te zoeken. Kwam bij deze site uit, en als ik in jou plaats zou staan koos ik deze als betaalbare optie: http://www.travelbags.nl/artikel/10...as-black-leather/mag/6/k13/27/sort/std/page/1

Je hebt wellicht een andere smaak, maar er staat best veel op die site.
 
Last edited:
Was vroegah meer van de Replay/Diesel shit. Maar sinds dat je daar ineens 80eu neer moest tikken voor een "handmade" shirtje, loop ik er ook keihard voorbij. Af en toe in de sale nog wel eens zo'n super dun shirtje voor op vakantie oid. Verder lekker Boss/Scotch/JunkDeLuxe/WE of wat spul van de wat onbekendere merken:)
 
Juist toen het zo superdun werd allemaal ben ik ervan afgestapt. Wil voor die eppo's wel wat (perceived?) kwaliteit, en die stofjes vond ik vreselijk.
 
Zo dacht ik zelf eerst ook wel, maar aan de andere kant is t ook wel echt chill om een lekker dun shirt te hebben als t ècht warm is.

Dun betekent ook niet direct goedkope stoffen natuurlijk..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top