Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Aad weet niet of je deze site kende?

http://www.ewatches.com/detail.asp?bo_products_variance_id=84856&rid=googlet1ew

Iets of wat goedkoper dan in de winkel. SWISS LEGEND heeft wel een heleboel mooie klokken in de collectie zeg :#

Edit, hoe langer ik op de site zit te kijken hoe meer ik begin te twijfelen of het wel echte klokken zijn die ze verkopen.

Had ik ook al gezien maar ik vertrouwde het niet. Plus een verschil van 450 euro lijkt me te mooi om waar te zijn. Liever dan iets meer uitgeven voor echte dan neppe rotzooi imo. Net wat je zegt, zitten gave klokjes tussen voor best een intetessante prijs. Alleen weet ik niet hoe het met de kwaliteit zit. Een juwelier kan ook van alles zeggen, soms heb ik liever de mening van een liefhebber die zich er in verdiept heeft en niet zijn boterham er mee moet verdienen.

Btw, vandaag hebben ze op watch2day ook een interessante aanbieding, maar ook met dat merk ben ik niet bekend qua kwalitiet. In ieder geval moet ik nog eens een mooie klok hebben met een automatisch uurwerk.
 
En dat laat je gewoon via post lopen?

Ja gaat gewoon via de post, uiteraard wel verzekerd + aangetekend :) Koop het horloge zonder het irl te hebben gezien. Persoon klonk wel betrouwbaar + is een liefhebber van horloges. Hier in Friesland hebben we nog wel vertrouwen in mensen :P Originele mineraalglas was net vervangen door nieuw saffierglas, kast is onbeschadigd en het uurwerk is net gecheckt door een horlogemaker. Als het goed is is het dus een zeer netjes horloge. Krijg ik straks een of ander gaar ding via de post :#
 
ik vertrouw wel dat het goed gaat via de post (daar heb je anders een verzekering voor) alleen ik vertrouw mensen niet zo snel... ik zou zelf nooit een echte horloge via de post kopen... helemaal niet voor die bedragen...


maar vind het wel een vet klokkie :W
 
ik vertrouw wel dat het goed gaat via de post (daar heb je anders een verzekering voor) alleen ik vertrouw mensen niet zo snel... ik zou zelf nooit een echte horloge via de post kopen... helemaal niet voor die bedragen...


maar vind het wel een vet klokkie :W

Zou zelf ook niet via de post doen idd.. Wel een erg toffe klok! Zou zelf ook nog wel zoiets erbij willen, vind t alleen zonde om zon ding in de kast te laten liggen. Sinds de avenger draag k niks anders meer..
 
Welke sneakers loopt het gemiddelde forummember hier op? De vans hype is tegenwoordig haast niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Zelf heb ik er geen, maar overweeg om mijn eerste paar aan te schaffen. Vind deze wel iets hebben:

VANS_ERA_WINGTIP_LEATHER_BLACK_TRUE_WHITE_2.jpg
 
Deze heb ik al een tijdje
863847579_260.jpg

Komen op deze foto alleen niet echt tot z'n recht vind ik.
Ben normaal nooit zo van zulke Lacoste schoenen (of uberhaupt in die klasse met het logo er zo duidelijk aan alle kanten op), maar deze vond ik wel wat hebben.
 
Weet iemand waar deze all-stars nog te koop zijn?
Ik kan ze nergens vinden. Bij sarenza.nl zag ik ze, maar ik wil ze graag in blauw.

[ir]http://azure.sarenza.net/static/_img/productsV4/0000021605/HD_0000021605_33230_09.jpg?200910222206[/ir]
 
Weet iemand waar deze all-stars nog te koop zijn?
Ik kan ze nergens vinden. Bij sarenza.nl zag ik ze, maar ik wil ze graag in blauw.

[ir]http://azure.sarenza.net/static/_img/productsV4/0000021605/HD_0000021605_33230_09.jpg?200910222206[/ir]

Als je maat 9 wilt hebben, kan ik ze je aanbieden, alleen is de rode rand bij die van mij gewoon zwart.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top