This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
v hals is ideaal voor onder een overhemd, maar ronde hals zit lekkerder (een goede dan, alan red bijv.)

Wat een heibel over wel of geen v-hals. Als ik een leuk shirt zie en hij bevalt me dan laat ik hem echt niet hangen om het soort hals. Voorkeur voor een normale v-hals heb ik wel, ik vind het ook fijner zitten en iets sportiever ogen.

Ik heb nog maar weinig v-hals shirts aan omdat ik zoveel borsthaar heb 8P
Niet dat ik me er voor schaam ofzo, maar op een of andere manier vind ik het dan gewoon beter/mooier/fijner om een ronde hals te hebben

Beter laat je het harsen ipv scheeren! Ik heb hetzelfde als Loek, draag niet te diepe v-halsjes.
Gewoon eens in de zoveel tijd laten harsen, ideaal.

Ik weet niet wat ik tegen een v-hals heb, maar 't staat me altijd tegen.
Weinig redenering, puur gevoel.
Wss doet 't me iets te fashionably studentikoos aan; zeker icm met een paartje Vans.

Ergens onder omdat je dan de kraag niet ziet is prima.

Zit gewoon simpel wit (normaal gesneden ...) wit v halsje onder. Ik ben weer niet zo van de houthakkers hemden etc Dat had hier ook prima onder gekund.. Oh well, smaken verschillen

Chicks met kleine voeten altijd goed! Welke Uggs had je pas gekocht eigenlijk? Met kleine voeten vind ik classic mini's altijd leuk staan

K heb Ultimate Talls Braid in Black gekocht. Lopen n stuk beter dan de normale! En k vind die mini's niks.

weet iemand toevallig waar ik deze pet van Dragon Alliance online in Nederland kan kopen?

[ir]http://www.powersports-outlet.com/product_images/c/213/WP-723-40480S_lg__86873_zoom.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.