Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
v hals is ideaal voor onder een overhemd, maar ronde hals zit lekkerder (een goede dan, alan red bijv.)

Wat een heibel over wel of geen v-hals. Als ik een leuk shirt zie en hij bevalt me dan laat ik hem echt niet hangen om het soort hals. Voorkeur voor een normale v-hals heb ik wel, ik vind het ook fijner zitten en iets sportiever ogen.

Ik heb nog maar weinig v-hals shirts aan omdat ik zoveel borsthaar heb:D 8P
Niet dat ik me er voor schaam ofzo, maar op een of andere manier vind ik het dan gewoon beter/mooier/fijner om een ronde hals te hebben:rolleyes:

Beter laat je het harsen ipv scheeren! Ik heb hetzelfde als Loek, draag niet te diepe v-halsjes.
Gewoon eens in de zoveel tijd laten harsen, ideaal.

2166775145_105df8a536_answer_5_xlarge.jpeg

Ik weet niet wat ik tegen een v-hals heb, maar 't staat me altijd tegen.
Weinig redenering, puur gevoel. :P
Wss doet 't me iets te fashionably studentikoos aan; zeker icm met een paartje Vans.

Ergens onder omdat je dan de kraag niet ziet is prima.

Zit gewoon simpel wit (normaal gesneden ...) wit v halsje onder. Ik ben weer niet zo van de houthakkers hemden etc :) Dat had hier ook prima onder gekund.. Oh well, smaken verschillen ;)

Chicks met kleine voeten altijd goed! Welke Uggs had je pas gekocht eigenlijk? Met kleine voeten vind ik classic mini's altijd leuk staan :)

K heb Ultimate Talls Braid in Black gekocht. Lopen n stuk beter dan de normale! En k vind die mini's niks.

weet iemand toevallig waar ik deze pet van Dragon Alliance online in Nederland kan kopen?

[ir]http://www.powersports-outlet.com/product_images/c/213/WP-723-40480S_lg__86873_zoom.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.
Back