Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Van bommels voor n paar tientjes :D Koop een setje, en je weet dat dat gewoonweg niet kan :+

Die schoenen zijn phukking duur, maar ik vind de kwaliteit op alle fronten echt bizar goed!
 
Van bommels voor n paar tientjes :D Koop een setje, en je weet dat dat gewoonweg niet kan :+

Die schoenen zijn phukking duur, maar ik vind de kwaliteit op alle fronten echt bizar goed!

Dat is dus hetzelfde als dsquareds voor een paar tientjes, zelfde vergelijking.
 
Wie kan me vertellen waar ze de Wintercollectie van Stone island verkopen?
Ik ben op zoek naar zo'n vergelijkbare winterjas. :)

Ik wil namelijk niet weer voor een teleurstelling staan als ik naar een specifieke jas op zoek ben.

fd61c3.jpg
 
Mooie trui Aad.
En in Rotterdam zit een Stone Island winkel als ik me niet vergis. Vlakbij Beurs volgens mij in die kleine passage naast de Hema :) Hangt in iedergeval altijd een groot bord van Stone Island voor het raam. Denk dat je daar de meeste kans hebt.
 
Mooie trui Aad.
En in Rotterdam zit een Stone Island winkel als ik me niet vergis. Vlakbij Beurs volgens mij in die kleine passage naast de Hema :) Hangt in iedergeval altijd een groot bord van Stone Island voor het raam. Denk dat je daar de meeste kans hebt.
@edwin, thanks. ik zal daar dit weekend eens gaan kijken!
@bartJ, Dank, ook hier zal ik wel even een kijkje gaan nemen. :)
 
die dsquared vind ik ook aarslelijk, komt ook door het volk wat ermee loopt. Valt in hetzelfde straatje als:

987562.jpg

:r

Zelf deze gekocht (alvast voor de zomer):

adidas-beckenbauer-white-columbia-blue-2.jpg
 
Haha ja Botticelli's zijn vaak zo druk met glans/mat/kleur/figuren, echt niet mijn smaak. Denk dat net als bij D2's het gros van de nikka's ze koopt voor het merk. Vind het echt een schijtmerk.
Btw, grappig als je naar jou Adidasjes kijkt en vergelijkt met Dsquareds (niet het model van vorige pagina, maar met die diagonale strepen aan de zijkant. Eigenlijk komen ze best overeen..

Mooie trui Aad.
En in Rotterdam zit een Stone Island winkel als ik me niet vergis. Vlakbij Beurs volgens mij in die kleine passage naast de Hema :) Hangt in iedergeval altijd een groot bord van Stone Island voor het raam. Denk dat je daar de meeste kans hebt.

De koopgoot uit en dan rechts? Ben benieuwd :P
Bijenkorf sowieso in ieder geval. Laatst nog een zware Stone trui gekocht, echt relaxte dingen
 
Bedankt Bart. Weer eens wat anders en ik vond hem wel netjes. Ook lekker warm ondanks dat het een hele dunne trui is omdat er kasjmier in zit.

Sommige Botticelli schoenen zou ik nog wel aantrekken, maar net wat al gezegt is. Je krijgt gelijk een stempel als je dat draagt. Hugo boss schoenen gaan ook die kant op helaas.
 
De koopgoot uit en dan rechts? Ben benieuwd :P
Bijenkorf sowieso in ieder geval. Laatst nog een zware Stone trui gekocht, echt relaxte dingen


Die ja , loop er weleens voorbij. Als je daar inkijkt zie je dat huge bord hangen, niet te missen :)
 
Nee , dat is hem niet hoor. Country House zit stuk verder volgens mij. Ingang voor die passage zit naast de Hema als ik me niet vergis. Begin nu godver aan mezelf te twijfelen 8PMaar het zit iig waar Anne zei dat het zat :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top